دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1394 - 12:55

مجوز به کتاب «ما سه نفر بودیم» پس از چند سال انتظار

مصاحبه بلند فرخنده آقایی با محمد متوسلانی هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان پیشکسوت سینمای ایران توسط نشر ققنوس منتشر می‌شود.
کد خبر : 10667

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی آنا نشر ققنوس پس از چند سال انتظار، موفق به اخذ مجوز کتاب «ما سه نفر بودیم؛ گفته‌ها و ناگفته‌هایی از سینمای ایران» را که حاصل مصاحبه‌ بلند فرخنده آقایی با محمد متوسلانی، کمدین مشهور سینمای قدیم، شد.


متوسلانی که علاوه بر فیلم‌نامه‌نویسی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی، در کنار منصور سپهرنیا و زنده‌یاد گرشا رئوفی دیگر کمدین‌های سینما در فیلم‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته، در این کتاب به بیان خاطراتی از بازی با دو همکار سابق خود و سوابق حضورش در عرصه سینما پرداخته است.


این مصاحبه بلند اگرچه چند سالی اقبال نشر پیدا نکرده و چشم به راه اخذ مجوز مانده بود، اما اواخر سال 93 بدون ممیزی و اصلاحیه در 288صفحه مجوز نشر گرفته و توسط دست‌اندرکاران نشر ققنوس برای چاپ و عرضه در بیشت و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده می‌شود.


همچنین کتاب‌های «ملت عشق» نوشته الیف شافاک با ترجمه ارسلان فصیحی که چاپ اول آن پیش از نوروز به عنوان هدیه نشر ققنوس به مطبوعات و رسانه‌ها منتشر شد، داستان بلندی از فریده خرمی با نام «روژیار»، مجموعه داستان «یه کار تر و تمیز» نوشته مهناز کریمی و داستان بلند «ملاقات با سوسک» از مرتضی نظری‌زاده‌کرمانی از دیگر کتاب‌های نشر ققنوس در نمایشگاه کتاب امسال خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: نشر ققنوس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته