دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 23:43

ویسی: حالا نوبت سپاهان است/ نفت را آنالیز کرده بودیم

سرمربی سپاهان گفت: مدیون استقلال خوزستان هستم و امیدوارم دیدارمان وارد حاشیه نشود.
کد خبر : 106647

به گزارش گروه ورزشی آنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت: «بازی سخت و بسیار خوبی داشتیم. از تیم نفت آنالیز خوبی داشتیم و این تیم را به خوبی کنترل کردیم. ما برنامه‌های مدنظر خود را پیاده کرده و سه امتیاز کسب گرفتیم تا دست پر به اصفهان برگردیم.»


وی در مورد اینکه آیا تیمش جوان نیست، گفت: «ما کم‌کم جا می‌افتیم و بهتر می‌شویم. ضمن اینکه احسان حاج‌صفی را جذب کردیم که او از بازیکنان بزرگ ما و تیم ملی است. مردم هم دوست داشتند او را به خدمت بگیریم. این بازیکن یک سپاهانی است. حاج‌صفی می‌تواند به تجربه تیم ما اضافه کند و شرایط‌مان بهتر از این خواهد شد.»


ویسی با بیان اینکه با هواداران قهر نکرده بودیم که بخواهیم آشتی کنیم، ادامه داد: «هفته گذشته با وجود اینکه از حریف عقب بودیم تماشاگران تا دقیقه 95 از ما حمایت کردند. مهم مردم هستند و خوشبختانه به خوبی چشم‌انداز ما را می‌دانند. حالا که محرم نویدکیا و احسان حاج‌صفی هم به جمع ما اضافه شدند آنها راضی‌تر هم هستند.»


سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: «تنها بحث قهرمانی مطرح نیست. ما باید تلاش کنیم تا بهترین کیفیت را داشته باشیم و فلسفه باشگاه را اجرا کنیم. آنها می‌خواستند در فصل نقل و انتقالات هزینه‌ها را پایین بیاوریم چون همین اتفاق افتاد و خوشحالم که مردم از این موضوع راضی هستند.»


وی با اشاره به بحث جوانگرایی در تیم‌هایش گفت: «فلسفه من این است که جوانان جویای نام را جذب کنم. خوشبختانه در صبا موفق بودم. در پیکان تا حدودی به هدف خود رسیدم.در خوزستان هم همین اتفاق افتاد و پایان خوشی داشت. حالا نوبت سپاهان است که جایگاه ویژه‌ای دارد. این تیم شخصیت قهرمانی و حضور در آسیا را دارد و نیاز به تمرکز زیادی ندارد. تنها باید تلاش خود را زیاد کنیم تا به هدف‌مان برسیم.»


ویسی در خصوص بازی هفته آینده سپاهان مقابل استقلال خوزستان اعلام کرد: «من مدیون این تیم هستم. آنها با لیاقت بازی می‌کنند و من هم با آنها همچنان در ارتباط هستم. امیدوارم دیدارمان وارد حاشیه نشود. هر چند که بازی سختی داریم. من دوست دارم همیشه در کنار آنها باشم اما بارها گفته‌ام سپاهانی‌ام و حالا عرق زیادی به این تیم دارم.»


سرمربی سپاهان همچنین در نشست خبری عنوان کرد: «ایمان مبعلی در زدن ضربات ایستگاهی استاد است و تیم نفت در بازی‌های مستقیم خیلی خوب کار می‌کند اما توانستیم حریف را به خوبی کنترل کنیم. ما چند فرصت خوب گلزنی به دست آوردیم و فقط از یکی از آنها استفاده کردیم و پیروز شدیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته