دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 23:39

خطیبی: امروز بهترین داور ایران عملکرد ضعیفی داشت /برای جذب بازیکن خارجی زمان داریم

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم و پیروز می شدیم.
کد خبر : 106645

به گزارش گروه ورزشی آنا، رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل گسترش‌ فولاد در جمع خبرنگاران گفت: «باید از مسئولان باشگاه گسترش‌ فولاد تشکر کنم که همکاری خوبی با ما داشتند و استادیوم خود را در اختیارمان گذاشتند. تیم ما در این هفته آنالیز بسیار خوبی از تیم گسترش فولاد داشت و تمام برنامه‌های این تیم را به‌هم زد.»


وی افزود: «باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم و دو سه گل به تیم حریف می‌زدیم، چون فرصت‌های خوبی را در اختیار داشتیم. گسترش فولاد امسال برای کسب سهمیه آسیایی بسته شده و همچنین در دیدار امروز نیز در زمین خودش بازی می‌کرد، اما در هر صورت از بازیکنانم راضی‌‌ام و از آنان تشکر می‌کنم. یکی از تاکتیک‌های گسترش فولاد در بازی امروز گرفتن ضربه پنالتی از تیم ما بود که آن را خنثی کردیم.»


سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به عملکرد داور این دیدار خاطرنشان کرد: «فکر نمی‌کردیم که امروز بهترین داور ایران چنین عملکرد ضعیفی داشته باشد. عملکرد او به هیچ عنوان به نفع تیم ما نبود و در نیمه اول یک پنالتی برای‌مان نگرفت. اخراج بازیکن ما ضربه بزرگی به تیم وارد کرد که آن اخراج هم درست نبود. همچنین گلی که سامان نریمان‌جهان به‌ثمر رساند و داور آن را آفساید اعلام کرد آفساید نبود.»


خطیبی گفت: «به هر حال فوتبال است، هرچند که ما می‌توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم، اما با وجود تلاش‌های بازیکنانمان به این هدف نرسیدیم و باید در بازی‌های آینده جبران کنیم. از نظر کیفیت بازیکنان در نیمه اول خیلی از آنها راضی بودم و در نیمه دوم از دوندگی آنها رضایت داشتم. به نظرم تمام بازیکنان ما مانند آندو هستند و فرقی با یکدیگر ندارند، زیرا همه بازیکنان یک تیم هستند، باید تلاش کنیم آندو به شرایط بازی برگردد. از همه به غیر از حامد پاکدل راضی هستم.»


وی خاطرنشان کرد: «از هواداران ماشین‌سازی تشکر می‌کنم که بعد از 20 سال که به لیگ برتر آمدیم از ما حمایت کردند که حمایت آنها در مسابقات حساس به ما کمک خواهد کرد.»


سرمربی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی تبریز در باره فسخ قرارداد دیتمار گفت: «او از نظر شرایط بدنی عقب بود و در اردوی گرجستان با او صحبت کردم و به دلیل شرایط بدنی نامناسب قراردادش فسخ شد. بازیکن سوریه‌ای هم خیلی خوب بود،‌ اما چون نتوانست به اردوی گرجستان بیاید، قراردادش فسخ شد، اما هنوز برای جذب بازیکن خارجی زمان داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته