دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 23:28

برانکو: عذرخواهی می‌کنم که برنده نشدیم/ داور گل سالم ما را نپذیرفت

سرمربی پرسپولیس گفت: طبیعی است اگر زودتر گل می‌زدیم و گل سالم ما هم پذیرفته می‌شد الان 5 بر یک پیروز شده بودیم.
کد خبر : 106638

به گزارش گروه ورزشی آنا، برانکو پس از توقف یک بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: «اولین بازی خانگی ما در حضور تماشاگران پرشور متاسفانه نتیجه دلخواه نداشت و متاسفم بخاطر هواداران که با این تعداد زیاد برای تماشای بازی امده بودند و از آنها تشکر می‌کنم که 95 دقیقه پرشور از بازیکنان حمایت کردند و عذرخواهی می کنم که برنده نشدیم ولی هیچ دلیلی ندارد بازیکنان را عامل برنده نشدن بدانیم. امید عالیشاه گلزنی کرد بازهم شانس های گل های زیادی را به وجود آوردیم اما بازهم مثل فصل پیش شانس های زیادی را هدر دادیم.»


برانکو ادامه داد: «فقط یکبار روی دروازه ما آمدند و گلزنی کردند که با اشتباه خودمان بود. بازی های بعدی ما هم در این سطح کیفی خواهد بود. مستحضرید که در ابتدای فصل مشکلاتی در شروع بازی ها داریم و هنوز هیچ تیمی به 6 امتیاز نرسیده است و به بازیکنانم به خاطر جنگندگی و نظم و تمرکزشان در بازی تبریک می‌گویم. فقط با کار مضاعف به آنچه می‌خواهیم می رسیم.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه محسن ربیع‌خواه در حد این تیم نیست، گفت: «من همیشه گفته‌ام که روی نام بازیکنان صحبت نمی‌کنم و با ارزیابی شما موافق نیستم. این بازیکن اشتباه کرد، اما تنها یک اشتباه. همیشه یک نفر اشتباه می‌کند و باید خودتان بدانید که این بازیکن سرعتی است و کار اشتباه دیگری نکرد. ربیع‌خواه با اعتمادبه‌نفس و مطمئن کار کرد و صددرصد کیفیت او جوابگوی معیارهای پرسپولیس است. اینکه در بین 11 نفر یا 18 نفر قرار بگیرد، بعدها مشخص می‌شود. می‌دانید خط دفاع پرسپولیس جدید است و نیاز به زمان داریم. در بازی با سایپا و فولاد تنها حرکتی که روی دروازه ما اتفاق افتاد و گل شد، همین موقعیتی بود که فولاد به گل رسید.»


برانکو در خصوص دفاعی بازی کردن فولادخوزستان و اینکه تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: «بازهم مجبور هستم با نظر شما مخالفت کنم. هر تیمی مقابل پرسپولیس و استقلال یا تیم‌های بزرگ بازی می‌کند، سه چهار شانس نصفه و نیمه ایجاد می‌کند. وظیفه‌ای که در مقابل هواداران داریم این است که تهاجمی بازی کنیم. به‌هر حال در طول 90 دقیقه هر تیمی موقعیت خواهد داشت. مطمئناً خط دفاعی ما منظم و مسئولیت‌پذیر خواهد بود و از آنها راضی‌ام. اگر زودتر گل می‌زدیم و داور گل سالم ما را می‌پذیرفت، نتیجه الان 5 بر یک به سود ما بود. این مسئله را باید بدانید که فولاد تیم دسته دومی نبود و خیلی تحت‌فشار برای امتیازگیری نیست. بنابراین این ریسک را کرده و آگاهانه آن را می‌پذیریم. آنها تنها یک حمله روی دروازه ما داشتند.»


وی درباره اینکه فرشاد احمدزاده و محسن ربیع‌خواه از لحاظ بدنی خسته بودند و چرا از بازیکنانی مانند ساسان انصاری استفاده نمی‌کنید، تصریح کرد: «هر زمان فرصت برسد، از بازیکنان جدید استفاده خواهیم کرد. فرشاد دو سه موقعیت به‌دست آورد و خوب بازی کرد. برنامه داشتیم که انصاری را به زمین بفرستم، اما هر بازی متفاوت از بازی بعدی است. تلاش‌مان را کردیم که بازی را ببریم و ولادمیر هم شانس زدن گل داشت. اواخر بازی نیز 4 موقعیت گل داشتیم که آخرین آن را کمال کامیابی‌نیا بدست آورد.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه محمد انصاری بهترین دفاع چپ پرسپولیس بود و اینکه حضورش در قلب دفاع باعث پایین آمدن کیفیت این بازیکن می‌شود، گفت: «قبول دارم که ربیع‌خواه در صحنه گل فولاد اشتباه کرد، اما اگر سیدجلال حسینی این اشتباه را می کرد، آن وقت می‌گفتید سیدجلال در حد پرسپولیس نیست؟ تقریباً می‌توانم بگویم در این دو بازی بهترین بازیکن انصاری بود. انصاری اکنون در پستی بازی می‌کند که آینده این بازیکن است، در حالی که او در پست دفاع چپ هم عالی بازی می‌کند و در دو بازی اخیر حریفان دو شانس برای زدن گل داشتند. نمی‌دانم مشکل چیست که این سؤال را می‌پرسید.»


برانکو در خاتمه تصریح کرد: «اگر کسی اشتباهی نکند، همه بازی‌ها صفر صفر تمام می‌شود. کسی هم اشاره نکرد که داور گل سالم ما را نپذیرفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته