دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 16:49

سه دوچرخه‌سوار اصفهانی برای جذب همیار بیماران خاص تا تهران رکاب زدند

سه دوچرخه سوار که برای جذب حمایت مادی و معنوی برای کمک به بیماران خاص سه روز پیش سفر خود را از شهرضا آغاز کرده بودند به تهران رسیدند.
کد خبر : 106603

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مجید محمدیان 37 ساله، پنجم مرداد ماه این سفر را از شهرضا (از شهرستان‌های استان اصفهان) به سمت مشهد آغاز کرد. در این سفر، حسین بصیری دوست و دانیال شاه حضوری او را همراهی کرده‌اند.


صبح امروز این دوچرخه سواران به دیدار بیماران خاص در «مرکز پزشکی خاص شرق» رفتند. آن‌ها در این بازدید، هدف خود را جذب حمایت مادی و معنوی برای کمک به بیماران خاص اعلام کرده‌اند.


حسین بصیری گفت: در برخورد با بیماران خاصی که در اطرافم بودند، متوجه شدم که چقدر هزینه درمان این بیماران زیاد است و بسیاری از داروها و درمان‌ها تحت پوشش بیمه نیست، لذا یک سال پیش تصمیم به این اقدام گرفتم.


وی طول سفر رفت را 45 روز و هدف آن را برنامه ریزی، تبلیغ و معرفی بیماری‌های خاص عنوان کرد و سفر برگشت خود را به عنوان «نتیجه گیری و جذب حمایت مالی و معنوی» نام گذاشته است.


بصیری اضافه کرد: ما کمک‌های مالی را جمع آوری نمی‌کنیم بلکه برای بیماران خاص، مشارکت و همیار جذب می‌کنیم. به عنوان مثال در شهررضا برای چند بیمار خاص توانستیم حامی خوبی پیدا کنیم.


بر اساس این گزارش، این دوچرخه سواران با رئیس مرکز درمانی شرق دیدار کردند و مسیر خود را به سمت قزوین ادامه دادند.


گفتنی است مرکز پزشکی خاص شرق به همت بنیاد امور بیماری‌های خاص در سال 1386 برای بهبود بیماران خاص تاسیس شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته