دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 16:53

قائم مقام کمیته امداد: فرهنگ فقرزدایی در کشور باید ترویج یابد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی با حضور سید امیرمنصور برقعی، قائم مقام کمیته امداد و جمعی از مدیران این نهاد برگزار شد.
کد خبر : 106602

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی(ره)، سید امیرمنصور برقعی، قائم مقام کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد نهادی است که از متن انقلاب برخاسته است، گفت: وظیفه همه ما این است که در راستای منویات مقام معظم انقلاب و بر اساس اساسنامه جدید این نهاد حرکت کنیم.


برقعی از همراهی و کمک مردم در زمینه کاهش فقر به عنوان یک سرمایه اجتماعی نام برد و تاکید کرد: فرهنگ فقرزدایی در کشور باید ترویج و گسترش یابد. هیچ حرکتی بدون حضور و حمایت مردم به ثمر نمی‌رسد لذا نیازمند فرهنگ سازی صحیح در این زمینه هستیم.


قائم مقام کمیته امداد، استان خراسان جنوبی را استانی فرهنگی، دین دار و انقلابی معرفی کرد و افزود: این استان در زمینه کار و تلاش از استعدادهای بالقوه خوبی برخوردار است لذا این استعدادها باید به بالفعل تبدیل شود تا در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.


براساس این گزارش، رضا سلم آبادی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان خراسان جنوبی با حکم سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد منصوب و از تلاش‌های سید جواد رضوی مدیرکل پیشین این نهاد قدردانی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته