دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 12:41
در گفت‌وگو با آنا

ماجدی: استقلال در همه بازی‌ها محکوم به برد است/ هواداران صبور باشند

سرپرست سابق تیم استقلال گفت: تیم‌هایی که رو به سوی دفاع چهار نفره خطی می‌آورند نیاز به 6 ماه زمان دارند تا چهار بازیکن اصلی این پست با یکدیگر هماهنگ شوند تا بتوانند به خوبی از یکدیگر حمایت کنند.
کد خبر : 106470

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران که با آمدن علیرضا منصوریان و جذب ستاره‌های تیم‌های دیگر، هوادارانش را در این فصل امیدوار کرد نتوانست در دو هفته ابتدایی لیگ شانزدهم نتایج خوبی را کسب کند و با یک تساوی و یک باخت بدترین شروع را در چند سال اخیر در لیگ برتر تجربه کرد.


میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد کسب نتایج ضعیف استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: «دو هفته ابتدایی هیچ وقت ملاکی برای ارزشیابی یک تیم محسوب نمی‌شود و در حال حاضر نمی‌توان در مورد استقلال اظهار نظر دقیقی کرد اما چیزی که مشخص است این مساله است که این تیم در دو هفته شروع لیگ نتایج خوبی را کسب نکرد و به نوعی نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند.»


وی ادامه داد: «تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه‌های زیادی دارند و با کسب نتایج ضعیف تیم وارد حاشیه می‌شود اما هوادارن استقلال باید صبوری کنند و در ادامه مسابقات لیگ قطعا شرایط استقلال بهتر خواهد شد و نتایج خوبی را کسب می‌کند.»


ماجدی در خصوص مشکلات خط دفاعی استقلال در این فصل و دریافت سه گل در دو بازی بیان کرد: «تیم‌هایی که رو به سوی دفاع چهار نفره خطی می‌آورند نیاز به 6 ماه زمان دارند تا چهار بازیکن اصلی این پست با یکدیگر هماهنگ شوند و بتوانند به خوبی از یکدیگر حمایت کنند. در حالی که بازیکنان خط دفاعی استقلال در این فصل تنها در دو بازی کنار یکدیگر قرار گرفتند و اشتباهاتی که در این پست رخ می‌دهد طبیعی است. رفته رفته با انجام بازی‌های بیشتر خط دفاعی استقلال با هم هماهنگ می‌شوند و قطعا دفاع مستحکم‌تری خواهند شد.»


سرپرست سابق تیم استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان جدید این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ اظهار داشت: «شرایط بازی در استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. بارها پیش آمد که بازیکنانی از تیم‌های دیگر که همه کاره تیم خودشان بودند به این دو تیم آمدند ولی نتوانستند بازی‌های خوبی را انجام دهند. امسال هم استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرد و این بازیکنان باید هر چه سریعتر خودشان را با شرایط استقلال وفق دهند و در ادامه لیگ به درد استقلال بخورند.»


ماجدی در مورد هدف استقلال در این فصل لیگ برتر گفت: «هواداران استقلال همیشه از این تیم توقع قهرمانی دارند و استقلال در همه بازی‌ها محکوم به برد است. کادر فنی باید شرایطی را مهیا کنند تا استقلال در این فصل رتبه بهتری را نسبت به فصل گذشته به دست آورد تا دل هواداران را شاد کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته