شمشیربازی قهرمانی آسیا| شکست تیم سابر مقابل قزاقستان

تیم ملی شمشیربازی سابر با قبول شکست مقابل قزاقستان از کسب مدال بازماند.

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل قزاقستان با حساب ۴۵ بر ۳۳ شکست خورد و نتوانست راهی یک چهارم نهایی شود.

بدین ترتیب سابریست‌های کشورمان ضمن از دست دادن شانس مدال برای کسب رتبه نهم تا شانزدهم تلاش می‌کنند.

هدایت این تیم بر عهده محمد رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر