قطعه مردمی «باید برخاست» ساخته می‌شود

هیأت انصارالولایه یزد قطعه مردمی «باید برخاست» را می‌سازند.

به گزارش خبرگزاری آنا، هیات انصارالولایه یزد اعلام کرد باتوجه به استقبال کم نظیر مردم از قطعه «باید برخاست» و همچنین انتخاب این نام به عنوان شعار مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، می‌خواهند این قطعه را با صدای مردم ایران تولید کنند.

برای شرکت در پویش علاقه مندان بخش موردنظر قطعه را با صدای خود بخوانید، در محیطی آرام و بدون سر و صدای اضافی، صدای خود را با گوشی ضبط کنید، فایل صوتی را از طریق تلگرام، ایتا یا بله به آی دی @Hareem_admin یا شماره ۰۹۲۲۴۳۲۶۸۸۰ ارسال کنید.

قطعه مردمی «باید برخاست» ساخته می شود

انتهای پیام/

ارسال نظر