با توقف نفت آبادان
نساجی اولین تیم صعود کرده به لیگ برتر فوتبال
نساجی مازندران اولین تیم صعود کرده به بیست و ششمین دوره لیگ برتر نام گرفت.
به گزارش خبرگزاری آنا، تیمهای نساجی مازندران و مس شهربابک در چارچوب هفته سیام لیگ دسته یک آزادگان از ساعت ۱۹ در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پایان نساجی با تک گل پوریا رضا زاده به برتری رسید تا ضمن حفظ صدرنشینی، صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند.
نساجی مازندران ۶۳ امتیازی شد و مس شهربابک ۵۸ امتیازی باقی ماند. با توجه به توقف صنعت نفت آبادان مقابل شهرداری نوشهر، نماینده خوزستان ۵۰ امتیازی شد تا در فاصله ۴ هفته تا پایان فصل، فاصله صدر جدول با تیم سوم ۱۳ امتیاز شد و، چون دو تیم اول به صورت مستقیم به جلیگ برتر صعود میکنند، نساجی اولین تیم راه یافته به لیگ برتر است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نظر سنجی
خاطره انگیز ترین بازی ایران در تاریخ جام های جهانی؟
لینکستان
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس