دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 10:37
در گفت‌وگو با آنا

قائم مقام استقلال خوزستان: شعار تماشاگرنما‌ها علیه منصوریان را نشنیدم/ پورموسوی امروز روی پرده آمده است

علی پورکیانی گفت: سیروس پورموسوی حدود 20 سال است که در فوتبال خوزستان زحمت کشید و تاکنون پشت پرده بود و الان به روی پرده آمد.
کد خبر : 106419

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد هم‌نام تهرانی خود بگذرد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی اولین سه امتیاز این فصل را کسب کند.


علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی شب گذشته این تیم مقابل استقلال تهران گفت: «ما در این فصل سعی کردیم اسکلت‌بندی خودمان را حفظ کنیم و روال فصل قبل را ادامه دهیم. در بازی هفته اول هم مقابل تراکتورسازی در تبریز بچه‌ها بسیار خوب بازی کردند و اوج نمایش آنها در بازی شب گذشته مقابل استقلال تهران بود. بازیکنان ما مستحق برد بودند و خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز این بازی مهم را کسب کنیم.»


وی در رابطه با توهین هواداران اهوازی به سرمربی تیم استقلال تهران بیان کرد: «من در جایگاه ویژه ورزشگاه نشسته بودم و شعاری که بعضی از تماشاگرنما‌ها می‌دادند را نمی‌شنیدم. اما از نظر ما احترام به تیم رقیب جز واجبات فوتبال است و افرادی که به علیرضا منصوریان توهین کردند هیچ ربطی به استقلال خوزستان ندارند. منصوریان یک اظهارنظری در خصوص عرب‌های خلیج فارس کرد که اصلا منظورش عرب‌های خوزستان نبود. من به خوبی منصوریان را می‌شناسم و او آدمی نیست که بخواهد به هم‌وطن خودش توهین کند.»


قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با طلب عبدالله ویسی از این تیم افزود: «ما قرارداد سال 93-94 ویسی را تسویه کردیم اما برای فصل قبل کمتر از 20 درصد قراردادش مانده است و ما موظف هستیم هر چه زودتر طلب او را پرداخت کنیم. ویسی برای استقلال خوزستان زحمت کشیده و حقش است تا پولش را تمام و کمال دریافت کند.»


پورکیانی در مورد هدف این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا گفت: «سیروس پورموسوی حدود 20 سال است که در فوتبال خوزستان زحمت کشید و تاکنون پشت پرده بود و الان به روی پرده آمد. باشگاه تمامی بازیکنانی که مدنظر سرمربی تیم بود را جذب کرد و قطعا در این فصل هم جز مدعیان قهرمانی هستیم. در جام باشگاه‌های آسیا هم سعی می‌کنیم با نمایش خوب در این رقابت‌ها نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب