واکنش باشگاه تراکتور به خبر جدایی «رگی لوشکیا»

باشگاه تراکتور به خبر جدایی «رگی لوشکیا» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، رگی لوشکیا دو فصل دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد فی‌مابین به‌صورت کامل انجام شده و هیچ رضایت‌نامه‌ای برای جدایی وی صادر نشده است.

باشگاه تراکتور ضمن ابراز بی‌اطلاعی از موضوع در حال پیگیری امر از طریق بازیکن و وکیل او بوده و قطعاً اقدامات قانونی لازم برای حفظ حقوق باشگاه را انجام خواهد

انتهای پیام/

ارسال نظر