دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1395 - 21:57

مهاجری: داور حق ما را تضییع کرد/ روی یک اتفاق گل خوردیم

سرمربی پدیده گفت: هفته گذشته در بازی با سپاهان توپی را پنالتی گرفتند که امروز صحنه‌ای واضح‌تر از آن برای ما رقم خورد که داوران ندیدند.
کد خبر : 106333

به گزارش گروه ورزشی آنا، رضا مهاجری پس از تساوی یک بر یک مقابل سیاه‌جامگان گفت: «جدا از نتیجه بازی فوتبال خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم که هم تماشاگران و هم اصحاب رسانه از آن لذت بردند. این بازی تحت‌تأثیر اسمش که دربی بود قرار نگرفت و دیدار پویایی را شاهد بودیم. تیم ما بر خلاف سیاه‌جامگان دو روز کمتر استراحت کرد. علاوه بر این دست ما در چیدمان بازیکنان خالی بود، اما خدا را بابت نتیجه تساوی شاکرم و به تیم حریف و از جمله آقای کاظمی خسته‌ نباشید می‌گویم.»


سرمربی تیم فوتبال پدیده عنوان کرد: «سیاه‌جامگان نسبت به فصل گذشته تیم بهتری را روانه مسابقات کرده است و امیدوارم هر 2 تیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال مشهد باشند.»


وی با اشاره به عملکرد داوران گفت: «شاید اول لیگ است و ناهماهنگی‌ها وجود دارد اما هفته گذشته در بازی با سپاهان توپی را پنالتی گرفتند که امروز صحنه‌ای واضح‌تر از آن برای ما رقم خورد که داوران ندیدند نمی‌خواهیم علیه داوران صحبت کنیم اما امیدوارم عملکرد آنها یکسان‌سازی شود و همه واحد عمل کنند و تضییع شدن حق تیم‌ها به حداقل برسد.»


مهاجری با اشاره به موقعیت‌های تیمش در این بازی گفت: «به لحاظ نتیجه کفه ترازو به نفع ما بود چون موقعیت‌های‌مان بیشتر از حریف بود از دقیقه 60 بدن بازیکنان ما آزاد شد و دیدید که هر 3 - 4 دقیقه یک موقعیت خطرناک داشتیم.»


وی افزود: «دروازه‌‌بانان آنها هم روز خوبی داشت و خوشحالم که یک بازیکن به فوتبال کشور معرفی می‌شود روی یک اتفاق گل خوردیم در یک اتفاق هم گل زدیم. به‌رغم خستگی در 20 دقیقه آخر خیلی خوب بودیم و بچه‌ها شگفتی آفریدند حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم و من شرمنده بازیکنان خودم هستم.»


سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به حضور تماشاگران گفت: «هواداران آمدند و تشویق کردند فکر می‌کنم روز خوبی برای فوتبال مشهد رقم خورد همه با هم باید برای پیشرفت فوتبال استان تلاش کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته