پزشکیان: جمعه تفاهمنامه امضا خواهد شد
به گزارش خبرگزاری آنا، مسعود پزشکیان در حاشیه همایش سراسری «حکمرانی همافزا» با حضور استانداران، فرمانداران، شهرداران و بخشداران کشور در وزارت کشور، درباره اقدامات صورت گرفته روز گذشته برای امضای تفاهم خاتمه جنگ میان ایران و آمریکا، اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته، مصوب شد روز جمعه این روند را امضا کنند.
رئیسجمهور با تاکید بر اینکه از قبل اختیارات به استانداران تفویض شده است، گفت: مدیریت صحیح شرایط جنگ به خاطر تفویض اختیاراتی بود که به استانداران صورت گرفت.
وی با طرح این پرسش که چرا نسبت به اداره کشور در شرایط جنگ اعتراض نشد، بیان کرد: این مهم با اقدامات و کارهایی که استانداران و فرمانداران انجام دادند، محقق شد. همه کمک کردند و در حالی که دشمن تصور میکرد کشور در زمان جنگ از هم خواهد پاشید و بازار، ادارات و سیستم بر هم خواهد ریخت، شرایط به خوبی مدیریت شد و این اتفاق نیفتاد.
انتهای پیام/
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس