دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1394 - 10:54
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد

پرداخت تمام هزینه‌های شیمی درمانی و رادیوتراپی سرطان در مراکز دولتی

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر اینکه 90 درصد داروهای مورد مصرف در شیمی درمانی را پرداخت می‌کند، 100 درصد هزینه‌های شیمی درمانی و رادیوتراپی مبتلایان به سرطان در مراکز دولتی را نیز تقبل می‌کند.
کد خبر : 10631

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمدعلی همتی افزود: سازمان تأمین اجتماعی، بسیاری از خدمات را فراتر از تعهدات قانونی که بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه خدمات درمانی بر عهده سازمان‌های بیمه گر است، به بیماران مبتلا به هموفیلی A و B، دیالیز خونی و صفاقی و تالاسمی ماژور ارائه می‌کند.


وی اظهار داشت: تقبل 100 درصد هزینه‌های بستری در مراکز درمانی دولتی، پرداخت 100 درصد هزینه‌های داروهای مورد تعهد و 100 درصد هزینه‌های پاراکلینیک بر اساس تعرفه دولتی، بخشی از خدمات ارائه شده به بیماران خاص از سوی سازمان تأمین اجتماعی است.


همتی گفت: در خصوص بیماران مبتلا به سرطان، سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر اینکه 90 درصد داروهای مورد مصرف در شیمی درمانی را پرداخت می‌کند، 100 درصد هزینه‌های شیمی درمانی و رادیوتراپی مبتلایان به سرطان در مراکز دولتی را نیز تقبل می‌کند.


معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در مورد بیماران پیوندی نیز تمامی داروهای تخصصی مورد مصرف در جلوگیری از رد پیوند در بخش بستری و سرپایی را بدون فرانشیز و به شکل رایگان در اختیار بیماران مصرف کننده آنها قرار می‌دهد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته