دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1395 - 12:43
در گفت‌وگو با آنا

شاهرودی: هر وقت خواستم به مشهد برمی گردم/ امیدوارم امروز استقلال شکست بخورد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی‌های هفته اول از نظر زیبایی چنگی به دل نزد و تیم‌ها نیاز به زمان دارند تا بازی‌های بهتری ارائه دهند.
کد خبر : 106162

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال اف سی مشهد با هدایت فرهاد کاظمی در حالی این فصل کارش را شروع کرد که رضا شاهرودی و مرتضی کرمانی مقدم دو یار ثابتی که همیشه همراه کاظمی در تیم‌های مختلف بودند در این فصل این مربی را همراهی نمی‌کنند.


رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد علت همکاری نکردنش با تیم مشهد در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: «جدایی من از تیم مشهد در فصل جدید لیگ برتر یک مشکل کاملا شخصی بود. من بخاطر خانواده‌ام نتوانستم در این فصل به مشهد بروم چون دوری از خانواده برای من سخت بود و به همین دلیل فعلا ترجیح دادم که چند وقتی را در تهران و کنار خانواده‌ام باشم.»


وی ادامه داد: «البته آقا فرهاد مثل همیشه به من لطف دارند و گفتند که هر وقت دوست دارم می‌توانم به کادر فنی این تیم اضافه شوم و شاید این اتفاق بیفتد و در ادامه لیگ بتوانم به تیم مشهد کمک کنم.»


شاهرودی در خصوص طلب فصل گذشته‌اش از تیم مشهد افزود: «مالک باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی واحدهای تجاری را به ما داده است و در حال حاضر هم طلب ما در اختیار آقا فرهاد است. قرار است آقا فرهاد واحدهایی که در اختیارش است را بفروشد و پولش را به ما بدهد.»


بازیکن سابق پرسپولیس در مورد بازی‌های هفته اول لیگ برتر و پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا گفت: «بازی‌های هفته اول از نظر زیبایی چنگی به دل نزد و تیم‌ها نیاز به زمان دارند تا بازی‌های بهتری ارائه دهند اما همین که پرسپولیس موفق شد سه امتیاز را کسب کند و حریف سنتی ما دو امتیاز را از دست داد برای ما هفته خوبی بود. امیدوارم در هفته دوم هم پرسپولیس بازی‌ خودش را ببرد و استقلال تهران در اهواز شکست بخورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته