دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1394 - 10:26

نوری:‌ هوادار بازیکن متعصب می‌خواهد/مسئولان باید به داد پرسپولیس برسند

کاپیتان تیم پرسپولیس از وضعیت نامطلوب این تیم در لیگ برتر ابراز تاسف کرد.
کد خبر : 10612

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در اولین بازی خود در سال جدید مقابل راه‌آهن به تساوی دو بر دو دست یافت که بازیکنان این تیم عملکرد قابل قبولی مقابل حریف زرد پوش خود نداشتند ،که همین موضوع باعث شد هوادارانی که برای دیدن بازی شاگردان حمید درخشان به ورزشگاه آزادی رفته بودند در طول جریان بازی با شعارهای مختلف نارضایتی خود را از این موضوع اعلام کنند.


محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس که به خوبی در حین انجام بازی شعار‌ هواداران ناراضی را مبنی بر عدم تعصب بازیکنان پرسپولیس شنیده بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،در این باره عنوان کرد: این موضوع را به خوبی درک می‌کنم،هوادار حق دارد از وضعیت تیمش ناراضی باشد، آنان از تیم تنها پیروزی می‌خواهند و از بازیکنان انتظار بهترین بازی را دارند.هوادار بازیکن متعصب برای پرسپولیس می‌خواهد بازیکنی که برای رسیدن به موفقیت جان دهد اما در بازی مقابل راه آهن من به عنوان کاپیتان تیم بازیکن متعصب در زمین کم دیدم . بازیکنان پرسپولیس باید به این موضع اهمیت بیشتری بدهند اما متاسفانه درحال حاضر خیلی از بازیکنان تیم این موضوع را درک نمی‌کنند.


کاپیتان پرسپولیس در ادامه در خصوص نتیجه بازی گفت:بازی بسیار سختی را مقابل راه‌‌آهن انجام دادیم و می‌توانستیم در این بازی پیروز میدان باشیم.موقعیت‌های ما بسیار بیشتر از فرصت‌های راه‌‌آهن بود اما فرصت‌‌ها ی ما به گل تبدیل نشد تا در نهایت تنها حداقل امتیاز این بازی به پرسپولیس برسد.


نوری در ادامه با اشاره به برخی ناگفته‌ها از حاشیه‌های ناتمام تیمش در فصل جاری گفت: 6 مدیرعامل در 2 فصل گذشته پرسپولیس به خود دیده است.2 بار سرمربی تیم تغییر کرد و بازیکنان با موجی از فشارها مواجه بودند اما درباره این موارد من نباید پاسخگو باشم،وظیفه من درون زمین است و مسئولان باید به داد پرسپولیس برسند نه کاپیتان تیم.


وی اضافه کرد:‌ امیدوارم این وضعیت هرچه زودتر در پرسپولیس پایان یابد اما در حال حاضر اعتقاد دارم بازیکنان باید بیش از پیش با جان و دل در خدمت تیم باشند.متاسفانه آنطور که باید بازیکنان در خدمت تیم نیستند و برخی‌ از بازیکنان باید بیش از پیش با جان و دل برای تیم زحمت بکشند.



انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس نوری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته