دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1395 - 10:06
سخنگوی وزارت بهداشت به آنا گفت

اعزام تیم تخصصی وزارت بهداشت برای بررسی مرگ سه بیمار دیالیزی/ احتمال ابتلا به عفونت روده‌ای بیماران

سخنگوی وزارت بهداشت از اعزام تیم تخصصی وزارت بهداشت برای بررسی موضوع مرگ سه بیمار دیالیزی به خوزستان خبر داد و گفت: احتمال می‌رود این افراد به عفونت روده‌ای مبتلا شده باشند که نتیجه آزمایش‌ها و علت اصلی فوت تا عصر امروز مشخص می‌شود.
کد خبر : 106062

ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد مرگ سه بیمار دیالیزی در بیمارستان سینا کارون در استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه سیستم دیالیز بیمارستان از زمان اجرای طرح تحول سلامت تجهیز و نوسازی شده است بنابراین جدید التاسیس است و دستگاه‌ها هیچ مشکلی ندارند و کماکان به کار خود ادامه می‌دهند.


وی در مورد علت وقوع این حادثه گفت: با توجه به اینکه تاکنون برای بیمار دیگری چنین حادثه‌ای رخ نداده است احتمال می‌رود که این افراد به عفونت روده‌ای مبتلا و یا غذای خاصی مصرف کرده‌ باشند بنابراین باید منتظر نتیجه کشت و آزمایش‌ها بمانیم که تا عصر امروز نیز نتایج نهایی و علت اصلی فوت این افراد مشخص می‌شود.


سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: هم اکنون گروهی از کارشناسان معاونت درمان و معاونت بهداشت و متخصص در بیماری‌های عفونی و پیشگیری وزارت بهداشت برای بررسی پرونده مرگ بیماران دیالیزی به بیمارستان سینا کارون در استان خوزستان اعزام شده‌اند.


به گزارش آنا، روز چهارشنبه هفته گذشته سه بیمار دیالیزی در بیمارستان سینا شهرستان کارون پس از دیالیز جان خود را از دست دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته