دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1395 - 09:46

نبرد حیاتی آبی‌های لیگ در اهواز/ خبری از دوستی دو برادر نیست

منصوریان و شاگردانش برای حضور در جمع مدعیان باید از تیم آماده استقلال خوزستان 3 امتیاز بگیرند.
کد خبر : 106048

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف دنبال می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز و از ساعت 20:45 دقیقه میزبان استقلال تهران خواهد بود. این بازی در شرایطی انجام خواهد شد که هر دو تیم از اولین بازی خود تنها یک امتیاز به دست آوردند و حالا به دنبال این هستند تا در دومین بازی خود نخستین 3 امتیاز فصل خود را به دست آورند.


جدال آبی‌های لیگ برتر فوتبال ایران در هفته دوم حواشی بسیار زیادی را به دنبال داشته است. معلق شدن حکم محرومیت سیدمهدی رحمتی برای تیم استقلال خوزستان گران تمام شده است. آنها به این حکم کمیته انضباطی اعتراض دارند و می‌گویند چنین لطفی به استقلال تهران در این بازی حساس اصلا منصفانه نیست. از آن طرف هم آبی‌های پایتخت از کمیته انضباطی تشکر کرده‌اند که محرومیت رحمتی را به صورت کاملا قانونی در این هفته لغو کرده‌اند. موضوعی که اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی به آن اذعان کرده است.


دیگر حاشیه مهم تقابل تیم‌های قهرمان و سوم فصل گذشته لیگ برتر مصاحبه علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌های تهران بوده است. او اعلام کرده بود در دفعات قبلی که در زمان سرمربیگری تیم نفت‌تهران به اهواز رفته از سوی تماشاگران تیم حریف توهین‌های زیادی را شنیده است. منصوریان حتی در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت نکرد. این موضوع با واکنش قائم‌مقام و سرمربی تیم استقلال خوزستان مواجه شده است و آنها گفته‌اند منصوریان با این کار ،بیشتر هواداران اهوازی را تهییج کرده است. هر چند این دو مسئول تیم استقلال خوزستان از هواداران خود خواسته‌اند حرفی علیه سرمربی استقلال نزنند. در کل به نظر می‌رسد بازی امشب دو استقلال لیگ برتر با آرامش دنبال نشود.


از ساعت 19:10 امشب در ورزشگاه ثامن مشهد دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان دربی خراسان را برگزار خواهند کرد. هر دو تیم در هفته اول 3 امتیاز با ارزش از تیم‌های اصفهانی و مدعی لیگ گرفته‌اند و حالا به دنبال آن هستند تا شایستگی‌های خود را بیش از پیش نشان دهند. تنها حاشیه این بازی تقابل حسین بادامکی کاپیتان فصل گذشته پدیده با تیم سابق خود است. او قصد دارد ارزش‌های خود را به رضا مهاجری سرمربی پدیده ثابت کند؛مربی که دیگر اعتقادی به وی نداشت و حالا بادامکی می‌خواهد ثابت کند فرهاد کاظمی بی‌دلیل او را به سیاه‌جامگان میاورده است.


ذوب آهن و سایپا دو تیم شکست خورده هفته اول لیگ نیز امشب در ساعت 19:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با یکدیگر دیدار خواهند داشت. هر دو تیم در بازی نخست خود شکست خوردند و برای آنکه بتوانند به اولین 3 امتیاز خود برسند، همه تلاش خود را خواهند کرد.


پیکان تهران نیز که در هفته اول یک امتیاز در خانه گسترش فولاد گرفت این هفته میزبان صبای‌قم است. شاگردان مجید جلالی که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند برای اثبات شایستگی‌های خود می‌خواهند 3 امتیاز جدال با صبا را به دست آورند تا از همان هفته‌های اول خود را از منطقه سقوط خارج کنند. در سمت مقابل شاگردان عبدالصمد مرفاوی پس از تساوی در دیدار خانگی مقابل صنعت‌نفت آبادان حالا در خانه پیکان هم به دنبال امتیاز هستند. این دیدار که از ساعت 20:35 آغاز می‌شود، می‌تواند تقابل جالبی از سوی هر دو تیم باشد.


برنامه کامل هفته دوم،به شرح زیر است:


یکشنبه، 10 مردادماه 95
استقلال خوزستان - استقلال تهران، 20:45، ورزشگاه غدیر اهواز
داور: موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: سعید قاسمی و فرزاد بهرامی، داور چهارم: امید سعیدفر
ناظر داوری: بهرام مهرپیما


ذوب‌آهن اصفهان - سایپا، 20:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: حسین رحیمی‌پور و علی‌اکبر نوری، داور چهارم: پیام حیدری
ناظر داوری: نادر جعفری


پیکان - صبای قم، ساعت 20:35، ورزشگاه شهدای شهر قدس
داور: حمید حاج‌ملک، کمک‌ها: قهرمان نجفی و علی دودانگه، داور چهارم: حسین زیاری
ناظر داوری: محمدعلی فروغی


پدیده خراسان - سیاه‌جامگان مشهد، ساعت 19:10، ورزشگاه ثامن مشهد
داور: سیداحمد صالحی، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و محمد عطایی، داور چهارم: سیدحسین زرگر
ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر


دوشنبه، 11 مردادماه 95
نفت تهران - سپاهان اصفهان، ساعت 20:35، ورزشگاه تختی تهران
داور: محمدرضا فغانی، کمک‌ها: حسین طالقانی و یعقوب حجتی، داور چهارم: سیدعلی میرغفاری
ناظر داوری: خداداد افشاریان


ماشین‌سازی تبریز - گسترش فولاد تبریز، ساعت 18، ورزشگاه بنیان دیزل (اختصاصی گسترش فولاد)
داور: محسن ترکی، کمک‌ها: مهدی الوندی و یعقوب سخندان، داور چهارم: سعید رحیمی‌مقدم
ناظر داوری: محمود رفیعی


صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی تبریز، 20:45، ورزشگاه تختی آبادان
داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: بابک داوری و تورج عیوض‌محمدی، داور چهارم: روح‌اله شریفی
ناظر داوری: ایرج نظری


پرسپولیس - فولاد خوزستان، ساعت 20:45، ورزشگاه آزادی
داور: سیدمهدی سیدعلی، کمک‌ها: آرمان اسعدی و مهدی عالیقدر، داور چهارم: حسن اکرمی
ناظر داوری: حیدر شکور



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته