دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1394 - 09:42
در دیدار با کارکنان به مناسبت سال نو

رئیس واحد زاهدان: باید با تلاش دوچندان پاسدار محیط علمی، فرهنگی و آموزشی کشور باشیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تاکید کرد: باید با همت مضاعف و تلاش دو چندان باید پاسدار محیط علمی، فرهنگی و آموزشی کشور باشیم.
کد خبر : 10601

به گزارش خبرنگار آنا، سیدمحمدرضا حسینی‌طباطبایی در دیدار با کارکنان با تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو به همکاران، سال 94 را سال تلاش و همدلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان عنوان کرد و با تاکید بر ارایه خدمات رفاهی بیشتر و مطلوب‌تر برای کارکنان گفت: از همه‌ شما کارکنان تلاشگر می‌خواهم با کوششی فراتر از سال گذشته در راستای ارائه کارنامه‌ای درخشان در سال 94 گام‌های مؤثری بردارید.


طباطبایی سال 1394 را سالی پربار و پربرکت برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی یک نقطه امید برای جوانان و دانشجویان است و در این راستا وظیفه ما به عنوان مسئولان و کارکنان این مجموعه آموزشی عظیم بسیار سنگین‌تر است.


دبیرهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به عنوان سال، به نام سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی عنوان کرد: ما کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با همت مضاعف و تلاش دو چندان باید پاسدار محیط علمی، فرهنگی و آموزشی کشور باشیم.


این مراسم با برگزاری دعای جامعه‌ کبیره آغاز شد و در پایان مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته