دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1395 - 14:05

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبرداد؛ پیگیری صحت و سقم پرداخت وام‌های کلان به برخی مدیران از وزیر اقتصاد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت شفاف نشدن وام‌های کلان، کمیسیون اقتصادی مجلس وارد پیگیری خواهد شد.
کد خبر : 105958

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد محمدی انارکی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه کلان به برخی مدیران از سوی مؤسسات مالی و بانک‌های دولتی اظهار کرد: مردم از مجلس و نمایندگان پیگیری چگونگی پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه کلان به برخی مدیران را مطالبه کرده‌اند؛ بنابراین مجلس و کمیسیون اقتصادی آن از وزیر اقتصاد و دولت این موضوع را سوال خواهد کرد و توضیحات آنها را در این زمینه خواهد شنید.


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت در موضوع پرداخت‌های غیرمتعارف به خوبی ورود پیدا کرد و با مدیران متخلف برخورد کرد، افزود: دولت و مجلس با پرداخت‌های نامتعارف و دریافت وام‌های کلان با سود صفر درصد توسط برخی مدیران در حالی که بسیاری از جوانان برای دریافت وام‌های اندک همانند ازدواج و اشتغال با مشکل روبه رو هستند، مخالف هستند.


محمدی انارکی با بیان اینکه صحت و سقم و اسناد دریافت وام‌های قرض‌الحسنه کلان توسط برخی مدیران از وزیراقتصاد پیگیری می‌شود، ادامه داد: عزم راسخ مجلس برخورد با متخلفان و بازگشت بیت‌المال به خزانه است، تا در راه آبادانی و توسعه کشور هزینه شود.


وی با اشاره به عذرخواهی وزیر از مردم برای دریافتی‌های غیرمتعارف توسط برخی مدیران یادآور شد: وزیر اقتصاد باید اطلاعات لازم را در خصوص چگونگی پرداخت و دریافت وام‌های قرض‌الحسنه برخی مدیران جمع آوری و در این زمینه شفاف سازی کند.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:اگر شفاف‌سازی‌های لازم درباره وام‌های کلان صورت نگیرد، مجلس و کمیسیون اقتصادی به نمایندگی از مردم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته