دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1395 - 13:00

سعداوی: پرسپولیس روز سختی مقابل ما خواهد داشت/ فولاد به دنبال آسیایی شدن است

سرمربی فولادخوزستان گفت: حریف دست‌وپا بسته‌ای نیستیم و نمی‌گذاریم پرسپولیس نتیجه موردنظرش را به دست آورد.
کد خبر : 105940

به گزاش خبرنگار ورزشی آنا، فولاد خوزستان در حالیبه مصاف پرسپولیس خواهد رفت که در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در خانه به تیم تازه لیگ برتری شده ماشین‌سازی تبریز باخت. حال این تیم باید برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی کند. آن هم در حالی که سرخ‌پوشان پایتخت 3 امتیاز هفته اول را برابر سایپا کسب کرده‌اند و می‌خواهند با شکست فولاد 6 امتیازی شوند.


نعیم سعداوی در خصوص دیدار تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگار آنا گفت: «یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین رقابت‌های این فصل خود را برگزار خواهیم کرد. پرسپولیس فصل گذشته نشان داد که به دوران اوج خودش بازگشته و مسلما این فصل آماده‌تر هم شده است. آنها بازی بسیار خوبی مقابل سایپا ارائه کردند و با توجه به امتیاز میزبانی از دیدار با ما هم 3 امتیاز می‌خواهند. ولی ما هم حریف دست‌وپا بسته‌ای نیستیم و نمی‌گذاریم تیم حریف نتیجه موردنظرش را به دست آورد.»


وی ادامه داد: «متاسفانه در هفته نخست بازیکنان تیم از موقعیت‌های خوبی که نصیب‌شان شد، استفاده نکردند و بازی‌ای که می‌توانستیم به نفع خود به پایان ببریم، بدون کسب امتیازی برای ما همراه شد. حالا وقت آن رسیده است که از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم و برابر پرسپولیس نمایش قابل قبولی ارائه خواهیم کرد. من به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم درون زمین با تمام وجود بازی خواهند کرد. مسلما پرسپولیس روز سختی مقابل ما خواهد داشت. در تیم من بازیکنان جوان زیادی حضور دارند که فرصت حضور در لیگ برتر را پیش از این پیدا نکرده بودند و به مرور شما بازی‌های باکیفیت‌تری را از تیم فولاد مشاهده خواهیم کرد.»


او در مورد وضعیت ایوب والی نیز خاطرنشان کرد: «من روی این بازیکن و سروش سعیدی برای رقابت‌های این فصل حساب کرده بودم. نمی‌دانم چرا برخی بازیکنان تیم‌های دیگر محرومیت‌های‌شان به حالت تعلیق درآمده است، آن هم در شرایطی که پس از بازیکنان ما محروم شده‌اند اما هنوز این اتفاق برای والی نیفتاده است. آن طور که گفته‌اند فردا محرومیت ایوب والی معلق می‌شود و می‌تواند به تیم فولاد کمک کند. امیدوارم این قول عملی شود و در ادامه سروش سعیدی نیز به ترکیب تیم اضافه شود تا فولاد بتواند خود را در میان مدعیان قرار دهد. تا حدودی دستم روی نیمکت خالی است و به رغم حضور بازیکنان جوانی که در آینده می توانند به تیم کمک کنند، الان تعداد بازیکنان باتجربه تیم کم است.»


سرمربی فولاد در مورد اینکه اگر در بازی با پرسپولیس تیمش صاحب پنالتی شود، آیا باز هم اجازه می‌دهد اکبر ایمانی پشت ضربه بایستد؟ تصریح کرد: «اگر خود بازیکن روحیه زدن ضربه پنالتی را داشته باشد، من مانعش نخواهم شد. برای زدن چنین ضربه مهمی خود بازیکن باید توانایی لازم را داشته باشد.»


سعداوی در واکنش به این موضوع که فولاد فصل گذشته خطر سقوط را حس کرد و آیا این فصل هم ممکن است چنین خطری این تیم را تهدید کند؟ اظهار کرد: «ما سعی می‌کنیم که از گذشته درس بگیریم. فولاد این فصل برنامه‌‌های مشخصی دارد و می‌خواهد که برای حضور در آسیا بجنگد. مسلما شکست در هفته اول برای هیچ تیمی به منزله حضور در منقطه سقوط نیست و ما از دیدار با پرسپولیس به دنبال کسب امتیازات لازم برای ایستادن در رده‌های بالایی جدول خواهیم بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب