دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1395 - 11:28

همکاری آکادمیک ایران و اتریش برای بررسی موافقت‌نامه بورس مشترک

دکتر حسین سالارآملی، قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دکتر استفان زوتی رئیس آژانس بین‌المللی اتریش دیدار کرد.
کد خبر : 105904

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسین سالارآملی قائم‌مقام وزیر علوم و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، در دیدار با استفان زوتی رئیس آژانس بین‌المللی اتریش درباره همکاری‌های آموزش و پژوهش، بر گسترش همکاری‌های علمی میان دو کشور در چهارچوب سند نقشه راه همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اتریش تاکید کرد.


قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل، همکاری‌های آکادمیک و پژوهشی از جمله تبادل استادان و اعضای هیات علمی، تبادل دانشجو برای دوره‌های فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت 6 تا 9 ماهه و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک را حوزه‌های موردنظر ایران برای همکاری با اتریش عنوان کرد.


زوتی نیز با تشکر از استقبال و میزبانی وزارت علوم ایران، آمادگی کشور خود را برای توسعه همکاری‌ها بر مبنای نقشه راه موجود میان دو کشور اعلام کرد.


در ادامه این نشست، کمیته کارشناسی مشترک برای بررسی موافقت‌نامه بورس مشترک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آژانس بین‌المللی اتریش در زمینه همکاری‌های آموزش و پژوهش تشکیل شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته