دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1395 - 18:53
در گفت‌وگو با آنا

پورکیانی: تعلیق محرومیت رحمتی ناعادلانه بود/ منصوریان جو را متشنج نکند

قائم‌مقام استقلال خوزستان گفت: از هواداران فهیم خوزستان می خواهم رعایت کنند و حرفی علیه سرمربی استقلال بر زبان نیاورند.
کد خبر : 105872

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار این هفته استقلال خوزستان برابر استقلال تهران گفت: «ما هفته گذشته با تساوی در خانه تیم قدرتمند تراکتورسازی نشان دادیم که قهرمانی فصل گذشته ما در لیگ برتر اتفاقی نبوده است. در بازی برابر استقلال تهران هم بازی بسیار خوبی را به رغم کمک هایی که به این تیم شده انجام می دهیم و تلاش خواهیم کرد تا در این بازی برنده شویم.»


وی با اشاره به معلق شدن محرومیت سید مهدی رحمتی بیان داشت: «نمی دانم چرا عادت شده به تیم های پرطرفدار پایتخت کمک شود. در نشست هم اندیشی سازمان لیگ رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد تحت هیچ شرایطی محرومیت دروازه بان استقلال بخشیده نمی شود. حالا قانون جدیدی را مطرح کرده اند که براساس آن رحمتی برابر ما بازی می کند. به نظرم این کار اصلا درست نیست که به حریف مطرح ما کمک می کنند تا برابر ما شانس بیشتری داشته باشند.»


قائم‌مقام استقلال خوزستان یادآور شد: «پیش از این تصمیمات زیادی از سوی کمیته انضباطی در خصوص تیم ما گرفته شده است که هیچ گاه با بخشش مواجه نشده است. این تصمیمات در مورد تیم های دیگر هم هیچ گاه تغییر نکرده است ولی وقتی به تیم های بزرگ پایتخت می رسیم شاهد این هستیم که تبصره های مختلفی پیدا می شود و تیم ها بدون مشکل بازی می کنند.»


پورکیانی با بیان این نکته که منصوریان عادت دارد قصاص قبل از جنایت کند، تصریح کرد: «سرمربی استقلال عنوان کرده که اگر در اهواز به من توهین کردند باید تماشاگران استقلال خوزستان را محروم کنند. به نظرم چنین مصاحبه ای باعث می شود تا عده ای از تماشاگران تحریک شوند تا به نوعی از خودشان دفاع کنند. چرا منصوریان نگفت من بعید می دانم مردم متشخص اهواز اهل توهین باشند. با این حال من از هواداران فهیم خوزستان می خواهم که رعایت کنند و حرفی علیه سرمربی استقلال بر زبان نیاورند. چرا که او می خواهد جو بازی را متشنج کند.»


او خاطرنشان کرد: «به نظرم تیم استقلال با حاشیه سازی نمیتواند برابر ما شانسی برای پیروزی داشته باشد. اگر بازی به صورت کاملا عادلانه برگزار شود این ما هستیم که برنده خواهیم شد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب