دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1395 - 14:18
معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

نماز جمعه در 900 نقطه از کشور برگزار می‌شود

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: در دهه چهارم انقلاب شاهد شبکه بزرگی از نماز جمعه در کشور هستیم؛ این فریضه الهی در حال حاضر در 900 نقطه کشور اقامه می‌شود.
کد خبر : 105836

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده در همایش «نماز جمعه، قرارگاه فرهنگ انقلابی و بصیرت ولایی» در بیرجند اظهار کرد: استقبال گسترده مردم از نماز جمعه، پشتوانه عظیمی برای انقلاب اسلامی و نظام بوده و تا زمانی که این اتحاد و انسجام وجود دارد دشمن نمی‌تواند به ما آسیب برساند.


وی افزود: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر به‌شمار رفته و ائمه جمعه به عنوان فرماندهان این قرارگاه فرهنگی برای مقابله با جنگ نرمی که امروزه از سوی دشمن با آن روبه‌رو هستیم باید روحیه انقلابی‌گری و ولایتمداری را در جامعه تقویت کنند.


وی «داشتن روحیه انقلابی‌گری و انقلابی ماندن» را یکی از مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولان نظام دانست و افزود: با توجه به این‌که انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی‌گری است، اگر روزی نظام جمهوری اسلامی بخواهد آسیب ببیند از جانب کنار گذاشتن این روحیه خواهد بود.


معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به این‌که «باید با تقویت روحیه خودباوری، اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید»، ادامه داد: توجه به درون کشور و احیای ظرفیت‌های داخلی تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است و چشم دوختن به سرمایه‌گذاری خارجی دردی از مشکلات کشور را حل نمی‌کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمازجمعه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته