دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1395 - 12:56
معاون منابع انسانی آموزش و پرورش اداره کل شهرستان‌های استان تهران :

انبوه‌سازی و مسکن مهر باعث افزایش دانش‌آموز است

معاون منابع انسانی آموزش و پرورش اداره کل شهرستان‌های استان تهران با اشاره به افزایش جمعیت دانش‌آموزی گفت: انبوه سازی و مسکن مهر به طور کلی در شهرستان‌های تهران انجام و باعث افزایش تعداد دانش‌آموزان است.
کد خبر : 105811

به گزارش گروه اجتماعی آنا از خبرگزاری فارس، حسین سنجری، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره ‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به افزایش جمعیت دانش‌آموزی، اظهار کرد: در سال گذشته 23 هزار و 500 دانش‌آموز به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اضافه شد.


وی افزود: از تعداد اضافه شده به جمعیت دانش‌آموزی، 15 هزار و 600 دانش‌آموز جذب مدارس دولتی شدند که اگر تعداد این دانش‌آموزان را در 30 نفری که در هر کلاس تحصیل می‌کنند ضرب کنیم، 888 کلاس درس فقط برای افزایش جمعیت دانش‌آموزی اضافه کردیم.


سنجری با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم روند افزایش جمعیت دانش‌آموزی در شهرستان‌های تهران ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی این موضوع انبوه سازی و مسکن مهر است که به طور کلی در شهرستان‌های تهران انجام می‌شود و تعداد دانش‌آموزان را زیاد می‌کند.


وی تصریح کرد: در تمام استان‌ها نیاز به نیروی انسانی یک موضوع بدیهی است، اما در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران این موضوع حادتر دنبال می‌شود.


وی با اشاره به موضوع نقل و انتقالات معلمان در شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: در مجموع به نیروی مرد بیشتر نیاز داریم، ضمن اینکه ورودی به شهرستان‌های تهران آزاد است اما از تهران و البرز عملا ورودی نداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته