تلاش روابط عمومی واحدهای دانشگاهی برای معرفی صحیح، شفاف و سریع عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نوذر قنبری در دومین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به میزبانی مرکز استان با توجه به اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کنونی گفت: «نادیده گرفتن توسعه علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و نقاط دور از مرکز، بیانصافی است؛ زیرا بعد از انقلاب اسلامی توسعهای که این دانشگاه از لحاظ توزیع عدالت آموزشی ایجاد کرده است، باعث تاثیرگذاری علمی و سرمایه ای از جنبه تولید محصول علمی و کسب درآمد از دانش شده است.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در باره جایگاه و نقش روابط عمومی در تعالی و پیشرفت دانشگاه گفت: «روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی یک توانمندیِ دارای ابعاد چندگانه است؛ زیرا این دانشگاه در مرحله کیفیت بخشی به توانمندیهای خود در تمام زمینههاست و لازمه این کیفیتبخشی و رشد و معرفی این ترقی با روابط عمومی است تا علاوه بر اعلام موفقیتهای وقوع یافته و شفاف از قبیل رشد تحصیلات تکمیلی، تولید علم و ارایه مقالات معتبر علمی در دنیا، مراکز رشد و تحقیقاتی و شرکتهای دانش بنیان، نقش واسطه امین بین دانشگاه و مخاطب را ایفا کند و از هجمه تنگنظران و بدخواهان از دانشگاه دفاع کنند.»
قنبری با در نظر گرفتن شرایط حال دانشگاه تصریح کرد: «بایدِ امروز دانشگاه، کیفیت بخشی به تمام سطوح آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی است و این کیفیت بخشی در خدمات دانشگاه در سال 95 در راس عملکرد استان کرمانشاه است؛ حال وظیفه روابط عمومیها تلاش در معرفی صحیح، شفاف و سریع آنها است.»
امرالله عظیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه هم در این نشست که بهمنظور برنامهریزی و تبادل نظر برای تبلیغات و تاثیر آن در پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی جدید برگزار شد، شناسایی توانمندیهای واحدها و مراکز استان از لحاظ محتوای تبلیغات محیطی و تاثیر آن، ارتباط با مطبوعات و صدا و سیما و نیز فضای مجازی و استفاده از طراحی و بنرهای ارسالی سازمان مرکزی مطالبی را بیان کرد.
در ادامه جلسه هریک از اعضای شورای روابط عمومی استان و روسای واحدها و مراکز نسبت به اقدامات روابط عمومی در آستانه پذیرش دانشجو در قالب رشتههای باآزمون و بدون آزمون دانشگاه اظهارنظر و مصوباتی از قبیل شناسایی دانش آموختگان موفق و معرفی آنان به جامعه، تهیه محتوای تبلیغات واحد و یکسان با در نظر گرفتن شرایط محیطی و بومی محلی استان کرمانشاه، ایجاد مراکز مشاوره تحصیلی در شهرهای استان و ارایه خدمات به داوطلبان ورود به دانشگاه، برگزاری همایش بزرگ یکروزه آموزش انتخاب رشته در دانشگاه، تشکیل کمیته اجرایی روابط عمومیهای استان و واحدها و مراکز و استفاده مناسب از فضای مجازی در راستای تبلیغات موثر، تصویب کردند.
انتهای پیام/