دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1394 - 14:23
اطلاعیه شماره 31 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با توجه به حجم بالای سفرهای مربوط به تعطیلات آخر نوروز و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برای بازگشت مسافران و هموطنان عزیز با صدور اطلاعیه شماره 31 توصیه‌های لازم را ذکر کرده است.
کد خبر : 10557

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در اطلاعیه شماره 31 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است:


به آن دسته از هموطنانی که به دلیل مشغله کاری و اداری روز شنبه را باید در محل­‌های کار خود حاضر باشند پیشنهاد می­ شود از هم اکنون آغاز به بازگشت نموده و بازگشت خود را به بعدازظهر روز جمعه موکول نکنند.


مسافران و گردشگران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک‌های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری به عمل آورند و از توقف‌های غیرضروری در حاشیه جاده‌ها، اطراف رودخانه‌ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می‌شود خودداری کنند.


با توجه به این‌که احتمال دارد مسافران عزیز در ترافیک‌های طولانی مدت طی مسیر کنند، قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام کنند تا در طول جاده‌ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: میراث فرهنگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته