دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرایط نامساعد جوی مانع فرود پرواز تهران - بجنورد شد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد گفت: شرایط نامساعد جوی در خراسان شمالی مانع فرود پرواز صبح چهارشنبه تهران - بجنورد در فرودگاه بین المللی بجنورد شد.
کد خبر : 105392

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، فرشاد ساکنی اظهار کرد: پرواز ساعت8:30 شرکت ماهان از مقصد تهران به بجنورد به علت ابری بودن هوا و کاهش دید قادر به فرود در فرودگاه بجنورد نشد و به تهران باز گشت.


وی افزود: پروازی دیگری امروز ساعت 10:50 از سوی شرکت آسمان از تهران به بجنورد انجام می گیرد که امیدواریم با مساعد شدن وضعیت جوی قادر به فرود در فرودگاه بجنورد باشد.
ساکنی تعداد پروازهای این فرودگاه در هر هفته را هفت پرواز به مقصد تهران عنوان و بیان کرد: پروازها از بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در تمامی روزها به غیر از پنجشنبه انجام می شود و در روز چهارشنبه نیز دو پرواز صورت می گیرد.
شماری از میهمانان مسئول کشوری قرار بود با این پرواز به بجنورد سفر کنند که این امر به علت بازگشت هواپیما میسر نشد.
بر اساس اعلام فرودگاه بین اللملی بجنورد در تیرماه امسال سه پرواز به علت شرایط نامساعد جوی دراین فرودگاه لغو شده است .
بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی در فاصله 740 کیلومتری تهران قرار دارد.
هم اکنون سه شرکت هواپیمایی ماهان، آسمان و اترک در شش روز از هفته پروازی را از تهران به بجنورد دارند و کار جابجایی مسافران را انجام می دهند.
اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای درباره وقوع بارش های رگباری و احتمال سیلاب در این منطقه از کشور تا روز چهارشنبه هشدار داده بود.
هوای بجنورد هم اکنون تمام ابری و در ارتفاعات مه آلود است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته