دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1395 - 12:24
در گفت‌‌وگو با آنا

صالح‌نیا: مردم انزلی اجازه دهند مایلی‌کهن کارش را بکند/سیاسیون ملوان را به این روز انداختند

پیشکسوت ملوان گفت: من به عنوان کسی که سال‌ها برای فوتبال انزلی زحمت کشیدم از مردم انزلی خواهش می‌کنم تا بردباری به خرج دهند و اجاز دهند تا محمد مایلی کهن با خیال راحت و بودن حاشیه کارش را ادامه دهد.
کد خبر : 105373

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که بعد از چندین سال حضور در سطح اول فوتبال ایران در فصل گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد در ماه‌های اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد. ملوانی‌ها بعد از سقوط تصمیم گرفتند تا سهام باشگاه نفت تهران را بخرند و وقتی از خرید سهام این باشگاه ناامید شدند تصمیم گرفتند تا برای فصل بعد برنامه‌ریزی کنند و در اولین اقدام محمد مایلی‌کهن را به عنوان سرمربی تیم خودشان انتخاب کردند. مایلی‌کهن در بدو ورودش به ملوان تصمیم بحث برانگیزی گرفت و پژمان نوری و مازیار زارع دو بازیکن قدیمی این تیم را کنار گذاشت که این مساله با اعتراض برخی از هواداران این تیم روبرو شد.


بهمن صالح‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر پیرامون باشگاه ملوان افتاد گفت: «در هر صورت ملوان تیم باسابقه فوتبال ایران به لیگ دسته اول سقوط کرد و مسئولان هم تلاش کردند تا با خرید امتیاز باشگاه نفت این تیم را لیگ برتری کنند اما این مساله منتفی شد. در چند وقت اخیر هم اتفاقات زیادی برای ملوان افتاد و باید همه این مسائل را فراموش کرد و به فکر ساختن یک تیم منسجم باشیم تا فصل بعد بتواند بار دیگر به لیگ برتر برگردد.»


وی در خصوص انتخاب محمد مایلی‌کهن به عنوان سرمربی تیم ملوان بیان کرد: «ملوان وضعیت بحرانی را در چند وقت اخیر سپری کرد و به همین دلیل کمتر کسی حاضر می‌شد تا هدایت این تیم را قبول کند. من از مایلی‌کهن تشکر می‌کنم که در این شرایط هدایت ملوان را قبول کرد و باید به او کمک کرد تا بتواند با این تیم نتیجه بگیرد.»


پیشکسوت ملوان در خصوص کنار گذاشتن پژمان نوری و مازیار زارع توسط سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: «هر مربی در انتخاب بازیکنش آزاد است و باید با نظر خودش بازیکن جذب کند. الان خیلی از پیشکسوتان فوتبال انزلی پیگیر هستند تا این دو بازیکن به تیم برگردد. از من هم خواستند تا با مایلی‌کهن صحبت کنم ولی من از هواداران انزلی تقاضا دارم تا صبر کنند. من به عنوان کسی که سال‌ها برای فوتبال انزلی زحمت کشیدم از مردم انزلی خواهش می‌کنم تا بردباری به خرج دهند و اجاز دهند تا محمد مایلی کهن با خیال راحت و بودن حاشیه کارش را ادامه دهد.»


صالح نیا در رابطه با دخالت سیاسیون در تصمیماتی که برای ملوان گرفته می‌شود گفت: «یکی از معضلات ما در انزلی دخالت سیاسیون در تصمیمات ملوان است و آنان تیم را این روز انداختند. این آقایان نباید گذشته خودشان را فراموش کنند. باید بدانند که قبلا چه کسی بودند و الان به کجا رسیده‌اند. دخالت آنها در تصمیمات ملوان باعث شد تا این تیم دچار چنین مشکل بزرگی شود و به لیگ دسته اول سقوط کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته