دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1395 - 10:13

آیت الله علم الهدی تاکید کرد؛ نقش وی‍ژه مرزبانان در مدیریت کشور/ مرزبانان در مسیر هوشیاری و بصیرت حرکت کنند

نماینده ولی فقیه استان خراسان رضوی، با اشاره به اینکه مرزبانی در همه ابعاد مدیریت کشور یعنی امنیت، اقتصاد و سیاست نقش دارد، گفت : مرزبانان باید با هوشیاری و بصیرت در مسیر ماموریت خود حرکت کنند.
کد خبر : 105328

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان، گفت: علت دشمنی استکبار جهانی با کشور ما ماهیت اسلامی آن است و شما مرزبانان با حضور در صف اول دفاع از کشور، در واقع مدافع اسلام و انقلاب هستید.


وی با اشاره به جایگاه والای مرزبانی در احادیث معصومین افزود: بی‌شک امروز که شما به زیارت امام رضا (ع) مشرف شده‌اید، این امام همام به واسطه خدمتی که شما در این نظام مقدس می‌کنید نگاه وی‍ژه‌ای به شما دارد و باید قدر این جایگاه خود را بدانید.


نماینده ولی فقیه استان خراسان رضوی، تصریح کرد: صلابت و اقتدار کشور از تلاش شما مرزبانان سرچشمه می‌گیرد و اگر تلاش‌های شما غیور مردان نباشد کشور در زمینه‌های مختلف بدون امنیت نمی‌تواند پیشرفت کند.


آیت الله علم الهدی همچنین با اشاره به اینکه مرزبانی تنها نهاد در نیروهای مسلح است که در همه ابعاد مدیریت کشور یعنی امنیت، اقتصاد و سیاست نقش دارد، بیان کرد: شما مرزبانان باید با هوشیاری و بصیرت در مسیر ماموریت خود حرکت کنید.


وی در پایان با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی آبروی اسلام است، گفت: ایران اسلامی معادلات بین المللی استکبار را برهم زد و دشمنان بسیار سعی می‌کنند که به کشور ما ضربه بزنند و شما مرزبانان در خاکریز اول دفاع از کشور و آبروی اسلام هستید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب