دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1395 - 09:58
با حضور ابریشمی‌نیا صورت گرفت

تشکیل جلسه کمیسیون معاملات و شورای اداری مالی سازمان سما در خمین

نشست کمیسیون معاملات و شورای اداری و مالی سما با حضور معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی این سازمان در واحد خمین برگزار شد.
کد خبر : 105292

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سیدمحمد ابریشمی‌نیا در نشست کمیسیون معاملات سازمان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی (سما) از حضور اعضای جلسه قدردانی کرد و دستور کار نشست بررسی شد.


مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی سما در جلسه شورای اداری و مالی سما نیز حضور یافت.


پس از پایان این جلسه ابریشمی‌نیا و مدیران سما به همراه مسئولان واحد خمین از دبستان دخترانه سما خمین و ساختمان جدید آن بازدید کردند.


در این بازدید که با دیدار و گفت‌وگوی صمیمی معلمان، مربیان و کارکنان این دبستان با مهندس ابریشمی‌نیا همراه بود، گزارشی از دستاوردها و پیشرفت‌های صورت گرفته در دبستان دخترانه سما ارائه شد.




از دیگر برنامه‌های سفر معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی سما به خیمن، بازدید از بیت قدیمی امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.



به گزارش آنا، شورای نظارت و هماهنگی سما استان مرکزی نیز با حضور ابریشمی‌نیا و دکتر علیرضا نظام‌آبادی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و اعضای این شورا در واحد خمین برگزار و موارد مطرح شده از سوی اعضا در راستای دستور کار شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



بعد از این نشست میهمانان و اعضای شورا به همراه مسئولان واحد خمین از مراحل پایانی احداث مجموعه ورزشی شهدای دانشجو واقع در شهرک دانشگاهی این دانشگاه بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته