دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1395 - 16:03

مصوبه دولت به وزارت جهادکشاورزی برای فروش املاک مازاد خود در زنجان ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت برای فروش املاک مازاد بر نیاز وزارت جهاد کشاورزی در استان زنجان برای تشکیل صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی را برای اجرا به این وزارتخانه ابلاغ کرد.
کد خبر : 105223

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس این مصوبه وزارت جهادکشاورزی مجاز است برای حمایت از توسعه سرمایه‌‏گذاری در بخش کشاورزی و تشکیل صندوق‏‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با مشارکت تولیدکنندگان به منظور تأمین سرمایه اولیه صندوق‌‏های یادشده، نسبت به فروش املاک مازاد بر نیاز خود در استان زنجان با رعایت قوانین و مقررات مربوط اقدام و وجوه حاصل از فروش را به حساب درآمد عمومی کشور واریز کند.


معادل 100درصد وجوه یادشده در اجرای ماده (12) قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی - مصوب 1379- و ماده (17) قانون افزایش بهره‏وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی - مصوب 1389- از محل اعتبار مصوب مربوط در اختیار وزارتخانه یادشده قرار می‏‌گیرد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط در استان‏ مذکور هزینه کند.


این مصوبه به تأیید حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری رسیده و از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برای اجرا به وزارت جهادکشاورزی ابلاغ شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته