دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1395 - 16:25
در گفت و گو با آنا؛

شهرام محمودی: واقع بینانه باشید و انتظار نتیجه خارق العاده نداشته باشید/ نیاز به استراحت دارم

پشت خط زن تیم ملی والیبال گفت:حریفان ایران در المپیک ریو بسیار قدرتمند هستند بنابراین مردم باید واقع بینانه باشند و انتظار نتیجه خارق العاده از ما نداشته باشند.
کد خبر : 105176

شهرام محمودی در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره وضعیت تیم‌ملی والیبال پیش از اعزام به ریو گفت: «‌خوشبختانه وضعیت خوبی داریم. تمرینات سخت و فشرده را این مدت انجام دادیم اما هنوز به اوج آمادگی نرسیدم. ما در این مدت بیشتر تمرینات بدنسازی را انجام دادیم تا قوای جسمانی را بالا ببریم البته هر کدام از بازیکنان به صورت تخصصی هم تمریناتی را انجام دادند.»


وی افزود: «‌تیم ایران برای اولین بار است به المپیک اعزام می‌شود بنابراین نسبت به سایر حریفان تجربه کمتری دارد اما برنامه ریزی لوزانو ما را مرحله به مرحله آماده کرده است. هدف ما این است که در مرحله اول از گروهمان صعود کنیم و جزو 4 تیم برتر صعود کننده باشیم و بعد از آن به مراحل بعدی المپیک فکر کنیم.»


محمودی همچنین به حریفان تیم ملی در المپیک ریو اشاره کرد و گفت: «‌در این رقابت‌ها بهترین‌های جهان حضور دارند و همه تلاششان را می کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. ما اولین بار است که در این رقابت‌ها حضور داریم و به شرایط آشنا نیستیم. اولین بازی ما مقابل تیم آرژانتین و ولاسکو است. اگر بتوانیم در مسابقه اول با قدرت بازی کنیم اعتماد به نفسمان بالا می رود و در بازی‌های بعدی هم موفق خواهیم بود.»


پشت خط زن تیم ملی والیبال در مورد مصدومیتش اظهار کرد: «‌متاسفانه هنوز درد دارم. در این مدت مدام فیزیوتراپی می‌کردم اما مصدومیتم به صورت کامل برطرف نشده است ولی با این حال به صورت کامل در تمرینات حضور داشتم.»


محمودی با بیان اینکه نباید انتظار نتیجه خارق‌العاده از تیم ملی داشته باشیم،عنوان کرد: «‌به هر حال تیم ما بعد از 52 سال به المپیک می رود و به بسیاری از مسائل و شرایط مسابقه آشنا نیستیم. ضمن اینکه حریفان ایران در این مسابقات بسیار قدرتمند هستند بنابراین مردم باید واقع بینانه باشند و انتظار نتیجه خارق العاده از ما نداشته باشند.»


وی همچنین در مورد خداحافظی‌اش از تیم‌ملی گفت: «تصمیم گرفتم بعد از المپیک از تیم‌ملی خداحافظی کنم. من نیاز به استراحت دارم و به همین دلیل این تصمیم را گرفتم ضمن اینکه فکر می‌کنم وقت آن رسیده است کهجای خود را تیم ملی را به بازیکنان جوان و تازه نفس بسپاریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته