دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1395 - 12:30

برطرف شدن مشکلات دهکده المپیک تا آغاز بازی‌ها

رییس کمیته‌ برگزاری المپیک ریو 2016 اعلام کرد که مشکلات دهکده المپیک قبل از شروع بازی‌ها برطرف می‌شود.
کد خبر : 105107

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت Inside the games، نوزمان در صحبت‌های خود بعد از انتقادات اخیر تلاش کرد تا نگرانی ها درباره آماده نبودن دهکده المپیک را کاهش دهد.روز گذشته (دوشنبه) استرالیا اعتراض شدیدی به شرایط دهکده المپیک داشت و اعلام کرد که این مکان برای اقامت ورزشکاران آماده و امن نیست.


مشکلات مختلفی در رابطه با سرویس‌های بهداشتی، چکه کردن آب، سیم کشی ، گاز و تمیز نبودن دهکده که مطرح شده‌اند. نوزمان ، رییس کمیته‌ برگزاری بازی‌های ریو در این باره گفت: بعضی هماهنگی‌ها هنوز صورت نگرفته است و تا شروع بازی‌ها مشکلات بر طرف می‌شوند. همه دهکده‌های المپیک به دلیل بزرگ بودن نیاز به کارهای کوچکی دارند تا کاملا آماده شوند. مهم این است که این مشکلات قبل از بازی‌ها بر طرف شوند و ورزشکاران به دردسر نیافتند.


در روز بازگشایی دهکده المپیک 900 نفر از کمیته‌های المپیک ملی و مسئولان در دهکده المپیک حضور داشتند. کمیته‌های المپیک آمریکا و انگلیس اعلام کرده‌اند که نگرانی درباره آماده نشدن دهکده ندارند. در زمان بازی‌ها 17 هزار ورزشکار و مسئول در دهکده اقامت خواهند داشت.


انجمن المپیک انگلیس اعلام کرد که آن‌ها نیز چنین مشکلاتی را داشته‌اند و این مشکلات برای دهکده که بسیار بزرگ است طبیعی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک ریو
ارسال نظر
قالیشویی ادیب