دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1395 - 16:11

رویدادهای دانشگاهی؛ از اردوی راهیان نور تا دیدار دانشگاهیان با رئیس جدید

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: «تعطیلات چند روزه دانشگاه فرصت مغتنمی است تا کارکنان دانشگاه از مناطق جنگی غرب کشور(کردستان) بازدید کنند.»
کد خبر : 105051

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری اظهار کرد: «با نزدیک شدن به ایام تعطیلات در نظر گرفته شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه و با اعلام برگزاری اردوی راهیان نور ویژه مناطق غرب کشور تعداد 90 نفر از کارکنان و خانواده آنها در قالب سه دستگاه اتوبوس راهی مناطق غرب کشور خواهند شد.»


دهقانی اشکذری هدف از برگزاری این اردو را استفاده از فرصت خوب تعطیلات تابستانی دانشگاه عنوان کرد و گفت: «هر ساله پایگاه مقاومت شهدای گمنام دانشگاه در فرصت‌های مناسب تعطیلات نسبت به برگزاری اردوهایی اقدام می‌کند که از جمله می‌توان زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)، اردوی راهیان نور مناطق جنوب و غرب کشور که مورد استقبال همکاران و خانواده های آنها قرار می گیرد و علاوه بر بازدید از این مناطق موجب دلگرمی و مودت بین خانواده‌ها می‌شود.»


فرمانده پایگاه مقاومت شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد طول این دوره از اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی یزد را 6 روزه بیان کرد که از تاریخ دهم مرداد جاری از محل معراج شهدای گمنام دانشگاه آغاز خواهد شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان


مقاله دکتر جواد حسینی و دکتر علی بداغی اعضای هیأت علمی گروه شیمی واحد تویسرکان با عنوان: A DFT study on graphyne fluorination


در مجله: ISI (W.O.S ) RUSSIAN JOURNAL OF PHYSICAL CHEMISTRY A پذیرفته شد.


بداغی مدیر پژوهش واحد تویسرکان با بیان اینکه گرافن شبکه‌­ای از حلقه­‌های بنزنی متصل شده به هم است که به وسیله پیوندهای کووالانسی به­ صورت لایه‌های ورقه­‌ای و کربن‌­های با هیبرید SP , SP2 است، گفت: «در این مقاله با استفاده از محاسبات تئوری تابع چگالی، فلوئوردار کردن گرافن مورد مطالعه قرار گرفته است و نتایج این مطالعه نشان می‌­دهد فلوئور تک اتمی جذب کربن با هیبرید SP2 شده و با آزاد کردن انرژی همراه است. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد مولکول‌های دو اتمیF2 جذب پیوندهای سه‌گانه کربنی شده و در نهایت به دو اتم فلوئور تفکیک می‌شود.»


دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر


در حکمی از طرف مهندس نادر رستمی معاون آموزش، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر، مهندس گوهر رنجبری عضو هیأت علمی واحد هادیشهر به عنوان مسئول امور کارگزینی و جذب هیات علمی این واحد منصوب و از زحمات مهندس بیانی قدردانی شد.


رنجبری دانشجوی دکتری رشته مکانیک در دانشگاه سراسری ارومیه استان آذربایجان غربی است.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.


بر اساس اعلام مدیرکل امور هیات علمی این دانشگاه، حجت کاراژیان عضو گروه صنایع غذایی در جلسه هیات ممیزه مرکزی دانشگاه که در مورخه 95/4/13 برگزار شد با کسب اکثریت آرای ماخوذه و نیز یک پایه تشویقی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار


کارکنان حوزه‌های مختلف واحد جویبار در فضایی صمیمی با سرپرست جدید این واحد دیدار و گفت‌وگو کردند.


دکتر داریوش حمیدی، در این دیدار در کنار آشنایی اولیه با کارکنان و آرزوی موفقیت برای آنان در حوزه‌های مختلف، درباره پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه روند رو به پیشرفت دانشگاه در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی سخنرانی کرد.


سرپرست واحد جویبار با تاکید بر اینکه دانشجویان عنصر اصلی دانشگاه هستند، از کارکنان خواست با تلاش بیشتر و طمأنینه به کارها رسیدگی کنند و در انجام خدمات مربوط به دانشجویان همچون استانداردهای آموزشی، سلف سرویس، ایاب و ذهاب و بوفه دانشجویی و دفتر مشاوره دانشجویی شان و منزلت دانشجو حفظ شود.


وی بر اجرای بخشنامه‌های فرهنگی به ویژه طرح‌های ماندگار فرهنگی تأکید کرد.


حمیدی مشخص شدن اولویت پیش‌بینی هزینه‌ها و نظم و انضباط کاری را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد که بتواند با همدلی و کوشش از فرصت‌ها خوب بهره برده تا پیشرفت و توسعه برای واحد جویبار را به ارمغان آید.


سرپرست واحد جویبار از حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی واحد بازدید کرد.


حضور نماینده سپیدان در مجلس و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در واحد بیضا


به گزارش خبرنگار آنا، سید علاالدین خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی و خلیل آقایی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس به منظور بررسی مسایل و مشکلات روستاییان در بخش کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا حضور یافتند.


آقایی و جلالی معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و هیات همراه علاوه بر بازدید از چند پروژه شهر بیضا با کشاورزان و مسئولان شهر بیضا در این واحد دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کردند.


خادم نماینده سپیدان نیز در بدو ورود به واحد بیضا با حضور بر سر تربت شهدا، به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.



دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر


کارگاه آموزشی ویژه اعضای بسیج اساتید استان مازندران با محوریت «تربیت وآموزش» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کارگاه آموزشی ویژه اعضای بسیج اساتید استان مازندران به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر با حضور دکتر بلباسی، رئیس سازمان بسیج اساتید مازندران و اعضا با محوریت «تربیت وآموزش» برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته