دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1395 - 11:33

دانشجوی ایرانی برنده مسابقه بین‌المللی مقاله‌نویسی

پویا نادری، دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک به عنوان یکی از 60 دانشجوی برنده مسابقه بین‌المللی مقاله‌نویسی"چند زبان، یک جهان" از طرف موسسه خدمات آموزشی ای.ال.اس معرفی شد.
کد خبر : 105037

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، موسسه خدمات آموزشی ای.ال.اس پویا نادری، دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک، را به عنوان یکی از 60 دانشجوی برنده مسابقه بین‌المللی مقاله‌نویسی "چند زبان، یک جهان" 2016 معرفی کرد.


شصت برنده این مسابقه از میان 3600 رقابت‌کننده از 130 کشور جهان انتخاب شدند و بدون پرداخت هزینه سفر در "نشست چند زبان، یک جهان جوانان سراسر جهان" در دانشگاه همستد، نیویورک حضور خواهند داشت. آنها می‌توانند در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و برنامه‌هایی برای اقدام مرتبط با دستور کار 2030 سازمان ملل متحد درباره توسعه پایدار ارائه کنند.


مسابقه "چند زبان، یک جهان" دانشجویان سراسر جهان را به چالش نگارش مقاله‌ای در زمینه بررسی شهروندی جهانی، درک فرهنگی و نقش توانایی چند زبانی در پرورش آن دو دعوت می‌کند. امسال سومین سال برگزاری این مسابقه از سوی خدمات آموزشی ای.ال.اس و مرکز ارتباطات علمی سازمان ملل متحد بود که در مرحله نخست 9هزار نفر از 165 کشور در آن شرکت کردند.


نادری با تسلط به زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسه و کمی اسپانیایی مقاله خود را به زبان فرانسه به رشته تحریر درآورده است. او در مقطع دکتری رشته مهندسی مکانیک، به ویژه در زمینه "همرفت در محیط‌های متخلخل" در فرانسه تحصیل می‌کند و به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی قادر است تأثیر مستقیم چند زبانی را در زندگی خود مشاهده کند. توانایی‌های زبانی به درک بهتر او نسبت به فرهنگ افراد هنگام تعامل و کار مداوم با ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف شده. نادری قصد دارد شرکتی برای ایجاد فرصت‌های شغلی فارغ‌التحصیلان جوان تاسیس کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته