دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1395 - 09:45

دیدار سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی جویبار با فرماندار و امام جمعه

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با فرماندار و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 104997

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر داریوش حمیدی سرپرست واحد جویبار و هیات همراه با رجب‌علی وهابی فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.


سرپرست جدید واحد جویبار، افزایش تعداد دانشجویان، تعامل دانشگاه و صنعت با استفاده از طرح آزمایشگاه همکار، درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجو را از مهمترین برنامه‌های آتی خود برای پیشرفت و گسترش این واحد دانشگاهی عنوان کرد.


حمیدی اظهار کرد: «کاربردی بودن طرح‌های پژوهشی و راه‌اندازی مراکز رشد فناور، ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، ساماندهی پایان‌نامه‌ها را با توجه به دارا بودن رشته‌های فنی و مهندسی در مقطع تحصیلات تکمیلی و استفاده از پتانسیل استادان و دانشجویان این رشته‌ها در حرکت به سمت ارتقای سطح کیفی آموزشی و پژوهشی واحد موثر است».


فرماندار جویبار نیز با تبریک به سرپرست جدید واحد جویبار و آرزوی موفقیت برای وی، بر تعامل و همکاری دانشگاه در کارهای تحقیقاتی با دیگر دستگاه‌ها و صنعت تاکید کرد.


رجبعلی وهابی گفت: «مساله طلاق یکی از آسیب‌های جدی شهرستان جویبار است و در کارگروه فرهنگی این شهرستان قرار شد دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش جویبار با همکاری هم در این موضوع ورود کنند و برای حل این معضل و آسیب‌های اجتماعی دیگر همچون اعتیاد، با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی استادان روی این مسائل کارهای اساسی انجام و راهکارهای لازم را ارائه دهند.»


وی افزود: «جویبار کمترین درصد بیکاری را در استان داراست و با توجه به جنبه مذهبی بالایی که این شهرستان دارد موضوع عفاف و حجاب شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد».


حجت‌الاسلام حسن قلی‌پور مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی این واحد و کسب عنوان‌های برتر فرهنگی ارائه کرد.



دیدار سرپرست جدید واحد جویبار با امام جمعه شهرستان


سرپرست و اعضای هیات رئیسه واحد جویبار با حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده امام جمعه این شهرستان نیز دیدار کردند.


نادعلی‌زاده در این دیدار گفت: «یکی از نگرانی‌های مراجع عظام و مومنان مساله پوشش و عفاف و حجاب است که امیداورم همانطور که دانشگاه در بحث علمی در سطح عالی قرار دارد از این نظر نیز نمونه باشد.»


امام جمعه جویبار افزود: «استادان دانشگاه باید علاوه بر تدریس بتوانند در دل دانشجویان نفوذ کنند و تا شاگردان در همه گفتار و خط و مشی استاد مرید او شوند و به او مانند مراد خود نگاه کنند و دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی فاضل و فاضله باشند، همانطوری که این روش در حوزه‌های علمیه وجود دارد.»


سرپرست واحد جویبار نیز با بیان برنامه‌های آینده خود برای توسعه و پیشرفت واحد جویبار ابراز امیدواری کرد که دانشگاه از محضر امام جمعه شهرستان در مراسم و برنامه‌های دانشگاه بهره‌مند شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته