دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1395 - 09:55

پیام تسلیت حجت الاسلام شهیدی در پی درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رجعت ملکوتی مرحومه مغفوره «حاجیه خانم شهربانو شجاع» مادر شهید معظم «امیرسپهبد علی صیاد شیرازی» را تسلیت گفت.
کد خبر : 104990

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:


«انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهید گرانقدر امیرسپهبد علی صیاد شیرازی
سلامٌ علیکم


زبان از وصف صبر و شکیبایی مادرانی که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخشیدند قاصر است. مادران مکرمی که شکوه ایمان، ایثار و ولایت مداریشان قابل ستایش و تقدیر بسیار است.


مرحومه مغفوره «حاجیه خانم شهربانو شجاع» بانویی از قافله صبر زینب (سلام الله علیها) بود که در دامان پاک خویش دلاورمرد و حماسه آفرینی بی ادعا پروراند. بزرگ مرد و فرمانده شجاعی که جان بر کف نهاد تا به شرف شهادت نائل آمد و بدون تردید نام و خاطره ماندگار این شهید معظم مرهون تربیت و راه و منش مومنانه چنین مادری بوده است.


رجعت ملکوتی بانویی ماجده و مومنه، مادر بزرگوار دلاورمرد و جهادگر راه حق و حقیقت «شهید معظم امیرسپهبد علی صیاد شیرازی» را به شما خانواده محترم، تسلیت عرض می‌نمایم.


ضمن ادای احترام بر ساحت ایمان و مقام صبرشان از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسالت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدشان مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.



سید محمد علی شهیدی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته