دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1394 - 23:19

همسر آیت‌الله خاتمی درگذشت + اطلاعیه بیت خاندان خاتمی

حاجیه خانم سکینه ضیایی، همسر مرحوم آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی امام جمعه فقید یزد، بعد از 13 روز بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سید الشهدای یزد امروز حوالی ساعت 22 با ایست قلبی درگذشت.
کد خبر : 10498

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، همسر آیت‌الله خاتمی که از اول فروردین به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شده بود، در ساعات پایانی سیزدهم فروردین، در اثر ایست قلبی، دارفانی را وداع گفت.


گفتنی است وی روز اول فروردین ماه به دلیل سکته مغزی به بیمارستانی در شهر اردکان منتقل شد و ساعتی بعد به بیمارستان خیریه سیدالشهدای یزد منتقل و در بخش آی سی یو بستری شد. در این مدت رئیس جمهور پیشین کشورمان بارها بر بالین مادر حاضر شد وی دو روز گذشته به یزد سفر کرده بود و دیروز برای انجام اموری به تهران برگشت که امروز بعد از اعلام فوت مادر مجددا در حال برگشت به یزد می باشد.


خانواده خاتمی چند روز پیش از اعلام کرده بود که برای اهدای اعضای همسر آیت‌الله خاتمی آماده است.



اطلاعیه خاندان خاتمی


همچنین دقایقی پیش، فرزندان مرحوم آیت‌الله خاتمی و مرحومه سکینه ضیایی، اطلاعیه‌ای صادر کردند که متن کامل آن به شرح زیر است:


«انا لله و انا الیه راجعون


امید زندگانی ما معنای حیات ما و بهانه شادی ما از جهان فانی پر کشید و به دیدار معبود شتافت. او اینک از هم و غم دنیا که کمترینش رنج جسمانی بود رها شده است و امید است که زندگی ابدی خود را در سرای باقی با آرامش روحانی و مشحون از رحمت پروردگار آغاز کرده باشد. و ما که هنوز رخت عزای عزیزی دردانه را بر تن داشتیم داغدار مادری شدیم که مظهر همه فضیلت‌ها و خوبی‌ها بود. راضی به رضای خداوند هستیم و در برابر اراده او بی‌هیچ شکوه و گلایه سر تسلیم فرود می‌آوریم.


مراسم تشییع پیکر آن بانوی بزرگوار و مجالس ترحیم متعاقبا اعلام خواهد شد.


خدیجه خاتمی، سید محمد خاتمی، مریم خاتمی، سید علی خاتمی، سید محمدرضا خاتمی و زهرا خاتمی»


زمان مراسم تشییع


مراسم تشیع جنازه حاجیه خانم ضیایی همسر گرانقدر آیت الله خاتمی فردا جمعه ١٤ فروردین ساعت ١٦ از مصلی بزرگ اردکان به طرف گلزار شهدای اردکان برگزار میگردد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته