دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1395 - 16:53
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران :

تخصیص بیش از 79 میلیارد ریال برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران از تخصیص 79 میلیارد و 485میلیون ریال برای حل مشکل مسکن مددجویان مورد حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر : 104919

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رضا رحمانی با بیان اینکه به منظور رسیدگی به مشکل مسکن مددجویان مورد حمایت این نهاد بیش از 27 میلیارد و 87 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است، گفت: در سه ماهه ابتدای امسال به ساخت، خرید و تعمیر 199 مورد مسکن شهری و روستایی مددجویان استان تهران کمک شده است.


مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد تامین مسکن برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد است که در این راستا برای ساخت و خرید مسکن، تعمیر و تجهیز به مددجویان کمک رسانی می‌شود.


وی بیان کرد: در این راستا با هدف رسیدگی و حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد مبلغ 79 میلیارد و 485 میلیون ریال در بودجه سال ۹۵ به این استان اختصاص یافته است.


رحمانی اظهار کرد: از این میزان مبلغ پیش بینی شده در بودجه امسال 42 میلیارد ریال برای کمک به خرید و ساخت مسکن مددجویان شهری، چهار میلیارد و 500 میلیون ریال کمک به تکمیل مسکن مددجویان روستائی و 25 میلیارد و 485 میلیون ریال برای تعمیر مسکن مددجویان پیش ‎بینی شده است.


وی گفت: همچنین به منظور تکمیل و بهره برداری از ساختمان های نیمه تمام مددجویان شهری و روستایی نیز مبلغ پنج میلیارد و 750 میلیون ریال پیش بینی شده است.


مدیر تامین مسکن وامور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه تاکنون حدود 27 درصد از اعتبارات دولتی محقق شده است، عنوان کرد: در این راستا در سه ماهه ابتدای سال جاری برای تکمیل دو واحد مسکن مددجویان روستائی، ساخت و خرید 28 واحد مسکن مددجویان شهری و تعمیر و مرمت 190 واحد مسکونی مددجویی کمک شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته