دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1395 - 16:38

عضو کمیسیون آموزش مجلس: هدایت تحصیلی به یک بحران تبدیل شده است

عضو کمیسیون آموزش مجلس از گلایه مشاوران مدارس در خصوص اقدام دیر مسئولان آموزش و پرورش در مورد هدایت تحصیلی خبر داد و گفت: موضوع « هدایت تحصیلی» دانش‌آموزان به یک بحران تبدیل شده است.
کد خبر : 104887

به گزارش گروه اجتماعی آنا از خبرگزاری فارس، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع «هدایت تحصیلی» دانش‌آموزان به یک بحران تبدیل شده است، تصریح کرد: هر سال این امر محقق شده است و وزارت آموزش و پرورش چند ماه مانده به هدایت تحصیلی با ارسال بخشنامه‌هایی، مسیرهایی را مشخص می‌کرد.


وی گفت: متاسفانه اخیرا جلسه‌ای در آموزش و پرورش برگزار شده و این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است و تا بخشنامه این موضوع به مناطق ارسال شود، سال تحصیلی شروع خواهد شد.


کوچکی‌نژاد از گلایه مشاوران مدارس در خصوص اقدام دیر مسئولان آموزش و پرورش پیرامون هدایت تحصیلی خبر داد و افزود: به دلیل عدم هدایت صحیح این امر توسط مسئولان آموزش و پرورش، باید دانش‌آموزان در تمام رشته‌های تحصیلی به صورت متوازن تحصیل کنند که این روند باید با سازوکار باشد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هدایت تحصیلی را از سرنوشت‌سازترین انتخاب‌های یک فرد برشمرد و اظهار کرد: باید در تمام رشته‌ها، هدایت‌هایی انجام شود و متاسفانه به دلیل عدم این امرباعث فشار به خانواده‌ها و دانش‌آموزان و نیز مدارس کشور شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته