دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1395 - 10:23

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ظرفیت و بستر لازم برای اعتلای هنر در ارتش وجود دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با مجمع هنرمندان پیشکسوت ارتش گفت: ظرفیت و بستر لازم برای اعتلای هنر در ارتش وجود دارد.
کد خبر : 104677

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار مجمع هنرمندان پیشکسوت ارتش با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا، با بیان اینکه لازم است از تخصص و هنر هنرمندان ارتش در عرصه‌های مختلف هنری استفاده شود، اظهار کرد: هنرمندان سرمایه‌های ارزشمندی برای کشور هستند و وقتی این هنر در خدمت ارزش‌های والای اسلامی قرار بگیرد ارزش دو چندانی پیدا می‌کند.


وی همچنین افزود: ارتش از دیرباز تاکنون دارای هنرمندان زیادی در عرصه‌های مختلف بوده است و ظرفیت و بستر لازم برای اعتلای هنر در ارتش وجود دارد که جای دارد در این راستا همکاری و همفکری بیشتری بین هنرمندان ارتش بوجود بیاید.


نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه به انتظارات ارتش از هنرمندان پیشکسوت آجا اشاره کرد و افزود: لازم است هنرمندان ارتش همکاری بیشتری با مجموعه آجا و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش داشته باشند و سازمان نیز آماده ارائه هرگونه کمک و همفکری به هنرمندان پیشکسوت ارتش در جهت اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته