دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1395 - 09:15

خلیل‌زاده:بازی سختی با پدیده داریم/ از هفته اول باید مدعی باشیم

مدافع سپاهان گفت: همه تیم‌های لیگ برتر خوب هستند، هرچند همه مدعی قهرمانی نیستند.
کد خبر : 104641

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار فردای سپاهان مقابل پدیده گفت: «ما تمرینات پیش‌فصل خود را به موقع شروع کردیم و با دیدگاه مثبت که سرمربی تیم روی بازیکنان داشت، این فرصت را پیدا کردیم که به خوبی خود را آماده رقابت‌های لیگ کنیم. الان شرایط مساعدی داریم و آماده آن هستیم تا در نخستین بازی لیگ 3 امتیاز بازی را کسب کنیم تا با قدرت وارد رقابت‌های این دوره لیگ برتر شویم.»


وی با بیان این نکته که پدیده حریف سرسختی است، بیان داشت: «پدیده در نیم فصل دوم دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر نتایج بهتری گرفت و در شرایطی که شاید در نیم فصل اول این تصور می‌شد که این تیم جزو مدعیان سقوط است اما این شانس را داشت که رتبه تک رقمی مناسبی به دست آورد هر چند این اتفاق نیفتاد. آنها با ماندن سرمربی فصل گذشته خود قطعا هماهنگی بیشتری پیدا کرده‌اند و شکست دادن یک تیم یکدست کار دشواری است. با این حال ما ناچاریم که برای ورود به جمع مدعیان لیگ شانزدهم از همان هفته اول لیگ را با قدرت شروع کنیم.»


مدافع سپاهان در مورد اینکه دوست دارد ویسی او را در کنار کدام مدافع میانی بازی دهد، عنوان کرد: «مسلما در فوتبال حرفه‌ای بحث دوست داشتن یک بازیکن اهمیت چندانی ندارد. این سرمربی تیم است که تشخیص می‌دهد از چه بازیکنانی در ترکیب اصلی‌اش سود ببرد. وظیفه من این است که در خدمت تیمم باشم و البته که باید آمادگی لازم را داشته باشم تا در صورت صلاحدید سرمربی بازی کنم. مهم نتیجه گرفتن است نه اینکه بازیکنان تیم دوست دارند در کنار چه بازیکنی بازی کنند. ما بازیکنان باید نسبت به بازی همدیگر شناخت لازم را پیدا کنیم و یقین دارم دوستی‌ها در طول رقابت‌ها شکل می گیرد.»


خلیل‌زاده در خصوص اینکه چرا به پیشنهاد حضور در پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ برتر جواب منفی داد، اظهارداشت: «در طول فصل بازی کردن برای یک تیم قطعا بهتر است. به خصوص اگر آن تیم سپاهانی باشد که در میان مدعیان لیگ برتر قرار خواهد گرفت. ترجیح می‌دهم که تمرکزم برای موفقیت در یک تیم باشد تا در سالی که تیم ملی به دنبال صعود به رقابت‌های جام جهانی است، عدم تمرکزم عامل غیبت در لیست کی‌روش نشود.»


او در مورد اینکه به نظرش چه تیم‌هایی شانس بیشتری برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دارند، یادآور شد: «قهرمانی فصل گذشته استقلال خوزستان باعث شده تا تنها چند تیم خاص را مدعی قهرمانی ندانم. به نظرم الان همه تیم‌های لیگ برتر خوب هستند، هرچند همه مدعی قهرمانی نیستند. شاید روی کاغذ بتوان سپاهان را در کنار تیم‌های پرسپولیس، استقلال‌های لیگ و تراکتورسازی مدعیان اصلی دانست. البته نباید از تیم‌‌های خوبی نظیر ذوب‌آهن و گسترش فولاد هم غافل شد.»


خلی‌زاده در مورد اینکه سپاهان مشکل مالی دارد یا نه، عنوان کرد: «همه تیم‌ها این فصل با مسائل مالی روبه‌رو هستند که امکان دارد دریافتی‌های بازیکنان را با مشکل مواجه کند. من بعد از چندین فصل حضور در تیم‌های مختلف فوتبال ایران به این قبیل مسائل عادت کردم و ترجیح می‌دهم به جای فکر کردن به اینکه چه موقع پول‌هایم را می‌گیرم به این بیاندیشم که مهره‌ای موثر برای تیمم شوم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته