دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1395 - 11:37
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

مازندران در دسته دو ماند/ قم سقوط کرد

تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران درمسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی توانست تیم قم را در یک بازی پر از کش‌وقوس با نتیجه 22 بر 11 شکست دهد.
کد خبر : 104602

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، طبق قرعه مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی همدان دو تیم مازندران و قم برای بقا در دسته دو مسابقات هندبال کشور به مصاف هم رفتند.


در این بازی که حکم سقوط و صعود را برای هر تیم داشت، این پسران مازنی بودند که با بازی روان‌تر امتیازات لازم را برای بقا در این دسته جمع‌آوری کردند، اما تیم هندبال قم نیز حریف دست‌وپابسته برای این تیم در نیمه اول نبود.


پس از گذشت سی دقیقه اول تابلوی نتیجه عدد 10 بر 7 را به سود مازندران نشان می‌داد که این نتیجه می‌توانست نیمه مهیجی را پیش روی هر دو تیم ترسیم کند.


در آغاز نیمه دوم بازی احتیاطی در دستور کار هر دو تیم قرار داشت اما تیم مازندران از تک موقعیت‌های خود بهتر بهره گرفت و از امتیاز 13 به بعد اختلاف خود را به دلیل ضعف بدنی تیم قم بیشتر کرد.


از اواسط نیمه دوم که بدن باریکان تیم قم تحلیل رفته بود، شیرازه این تیم از هم گسیخت و این نیمه با نتیجه 12 بر 4 به نفع جوانان خطه شمال کشور به‌ پایان رسید.


در نهایت تیم مازندران توانست با نتیجه 22 بر 11 حریف قمی خود را از پیش رو بردارد و با این برد هم جایگاه خود را در لیگ دسته دوم تثبیت کند و هم حکم سقوط تیم بااخلاق قم را به لیگ دسته سه هندبال کشور امضا کند.


مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا امروز چهار مرداد در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته