دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1395 - 11:02
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

آذربایجان غربی سند سقوط خراسان جنوبی به لیگ دسته سه را امضا کرد

تیم دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر این دانشگاه توانست تیم خراسان جنوبی را در یک بازی پرافت وخیز شکست دهد تا سند سقوط این تیم را به مسابقات دسته سه کشور امضا کند.
کد خبر : 104600

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، طبق قرعه مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی همدان، دو تیم آذربایجان غربی و تیم خراسان جنوبی برای بقا در دسته دو مسابقات هندبال کشور به مصاف هم رفتند.


تیم خراسان جنوبی در شروع بازی با حاشیه‌هایی از جمله ترک ارودی تیم قبل از اعزام به مسابقات توسط سه بازیکن شاخص پای به این مسابقات گذاشته بود، توانست با ارائه یک بازی بی‌نقص از حریف خوش‌ترکیب خود پیش بیفتد.


این بازی کم‌اشتباه تا اواخر نیمه اول ادامه داشت و تیم خراسان جنوبی با نتیجه 10 بر 6 حریف نامدار خود را شکست داد و با روحیه مضاعف به رختکن رفت.



پس از 15 دقیقه استراحت دو تیم و با شروع نیمه مربیان، این ارومیه بود که به علت ضعف بدنی و هماهنگ نبودن بازیکنان خراسان جنوبی توانست از یاران صمد عبدی پیشی بگیرد تا هم عقب‌افتادگی نیمه اول را جبران کند و هم امتیازات خوبی را بیندوزد. اما تیم خراسان جنوبی هم که دوست نداشت نخستین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته سه در همدان لقب بگیرد، توانست در امتیاز 16 با حریف آذری خود به‌تساوی برسد.


از این امتیاز به بعد بود که انگار تازه موتور گلزنی تیم ارومیه روشن شد تا در این نیمه با اختلاف ده امتیاز حریفی را که در نیمه اول از آن شکست خورده بود، از پیش روی بر دارد.


سرانجام در این دیدار، تیم ارومیه توانست به لطف آمادگی بدنی بهتر و تاکتیک‌پذیری بیشتر با نتیجه 23 بر 17 تیم خراسان جنوبی را شکست دهد تا فهرست ناکامی‌های این تیم کامل شود.


بدین ترتیب ارومیه در سال بعد در لیگ دسته دوم باقی ماند و تیم خراسان جنوبی باید به مصاف حریفان خود در لیگ دسته سوم دانشجویان کشور برود.


مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیر تا امروز چهار مرداد در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته