دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1395 - 10:42
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

اصفهان رقیب کرمان در دیدار نهایی شد

تیم دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در دور حذفی مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی توانست تیم تهران را شکست دهد و راهی بازی فینال شود.
کد خبر : 104594

به گزارش خبرنگار خبرگززای آنا، در دور ماقبل نهایی مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی همدان دو تیم اصفهان و تهران در مقابل هم صف‌آرایی کردند. برنده راهی بازی فینال و بازنده برای کسب مقام سومی راهی دیدار رده‌بندی خواهد شد.


تیم اصفهان در یک شروع توفانی و کوبنده، تا پایتخت‌نشین‌ها در جریان بازی قرار بگیرند با نتیجه 5 بر صفر از حریف خود پیش افتاد. تهرانی‌ها که به لطف گل زده بیشتر نسبت به تیم‌های ارومیه و همدان به این دیدار آمده بودند با گرفتن یک زمان استراحت توانستند کمی از استرس خود کاسته و بر بازی مسلط شوند.


همین اختلاف 5 امتیازی تا پایان نیمه اول حفظ شد با این تفاوت که تیم تهران روان‌تر و بهتر در زمین حاضر شد و نوید نیمه دوم جذابی را داد. در نهایت سی دقیقه اول بازی با نتیجه 6 بر 11 به نفع اصفهان به‌ پایان رسید.


پس از 15 دقیقه استراحت دو تیم و با شروع نیمه مربیان، این تیم تهران بود که نخستین امتیاز را به اندوخته‌های خود اضافه کرد و بارقه‌های امید در اردوی این تیم زنده شد. اما تیم حرفه‌ای اصفهان که از چند بازیکن خوب و باتجربه که سابقه بازی در تیم‌های رده‌های مختلف ملی را دارند، سود می‌برد، تواننست به ارائه یک بازی منطقی و اصولی در این نیمه نیز بازی را اداره کند.



در امتیاز 10 بر 13 کمترین اختلاف بین تیم هندبال اصفهان و تهران به وجود آمد اما چند حمله پی‌درپی از سوی جوانان اصفهانی اختلاف را بیشتر و بیشتر کرد تا جایی که تابلوی نتیجه، عدد 19 بر 10 را به نفع اصفهان نشان می‌داد.


مربی اصفهان با علم بر اینکه امروز برای کسب جام قهرمانی جدال مهیجی را با کرمان خواهد داشت به بازیکنان اصلی خود در 5 دقیقه پایانی بازی استراحت داد و تهرانی‌ها توانستند این نیمه را با 2 امتیاز اختلاف به جوانان باانگیزه اصفهان واگذار کنند.


سرانجام در پایان این دیدار تیم اصفهان با نتیجه 21 بر 14 تیم تهران را از پیش رو برداشت تا افزون بر تثبیت صعود خود به لیگ دسته یک، امروز برای کسب سکوی قهرمانی مقابل کرمان صف آرایی کند، تیم تهران نیز برای مقام سومی به پیکار تبریز خواهد رفت.


مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیر تا امروز چهار مرداد در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته