دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جشنواره امام رضا (ع) در قم کلید می‌خورد

آئین باشکوه افتتاحیه جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) و آغاز جشن های دهه کرامت ، همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در اولین روز ماه ذی القعده در جوار بارگاه کریمه اهل بیت(ع) در قم برگزار می شود.
کد خبر : 104543

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، هم چون سالهای گذشته، آئین آغاز جشن های بزرگ دهه کرامت و مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور مقامات و مسئولان کشوری، همزمان با روز میلاد کریمه اهل بیت(علیها السلام) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.


علاوه بر میزبانی مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام)، چهارمین همایش سراسری حدیث رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای علمی وپژوهشی، حوزوی و دانشگاهی قم و دومین جشنواره نمادهای شهری رضوی توسط سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم نیز در جوار آستان مقدس اخت الرضا حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار می شود.


جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین المللی برگزار می شود. افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در 11 ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: افتتاحیه قم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته