دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1395 - 14:14

آخرین فرصت ثبت‌نام و اصلاح سفارش کتب درسی

آخرین فرصت برای ثبت‌ نام و اصلاح سفارش کتب درسی اعلام شد.
کد خبر : 104501

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی که در مهلت مقرر، ثبت نام کتاب درسی را انجام نداده‌اند، می‌توانند برای ثبت و پرداخت سفارش از تاریخ 95/4/20 تا تاریخ 95/5/5 و دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی از تاریخ 95/5/25 تا تاریخ 95/6/10 به سامانه https://irtextbook.ir/ مراجعه کنند.


هم‌چنین دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی که سفارش ثبت و پرداخت کرده‌اند، در صورت تغییر رشته و زبان می‌توانند برای اصلاح سفارش از تاریخ 95/4/23 تا تاریخ 95/5/5 به این سامانه مراجعه کنند.


گفتنی است، دانش‌ آموزانی که در سال تحصیلی 96-95، در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل خواهند شد، پس از ثبت‌نام قطعی در سامانه سناد مدرسه می‌توانند از تاریخ 95/4/8 تا تاریخ 95/6/12 نسبت به ثبت سفارش بسته آموزشی پایه اول ابتدایی اقدام کنند و توصیه می شود که ثبت سفارش را به روزهای پایانی موکول نکنند.


دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی که سفارش ثبت و پرداخت کرده اند، در صورت جابجایی محل تحصیل و تغییر پایه (مردودی، جهشی)، می توانند برای اصلاح سفارش از تاریخ 95/4/20 تا تاریخ 95/6/10 به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کنند.


شیوه ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی


در ثبت سفازش کتاب درسی مدارس باید از طریق سامانه سناد، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیاء آنان به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز کنند.


گفتنی است، دانش آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق همین سامانه نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.


شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان، «رمز عبور» آن‌ها به سامانه است لذا در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد، لازم است مراتب با ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل اطلاع داده شود تا با اصلاح اطلاعات سامانه سناد، ثبت سفارش و مشاهده اطلاعات سفارش، امکان پذیر شود.


کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش دانشگاهی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش آموز قید شده است، توزیع می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته