دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1395 - 14:31
از سوی معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اعلام شد

رتبه نخست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در طرح ضیافت استادان

رتبه نخست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در طرح ضیافت استادان از سوی معاونت فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در سال 1394 اعلام شد.
کد خبر : 104452

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در طرح ضیافت استادان جزو دانشگاه های موفق شناخته شده و از سوی معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حایز رتبه اول در بین دانشگاه‌های استان کرمانشاه شد.


در متن نامه ای که در راستای اعلام این موفقیت به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از سوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ارسال شده این‌گونه آمده است که:


در ارزشیابی به عمل آمده آن دانشگاه از لحاظ مدیریت اجرای طرح جزو دانشگاه‌های موفق بوده و حایز رتبه اول در استان کرمانشاه شده است.


مزید امتنان خواهد بود که مراتب سپاسگزاری این معاونت را به محضر همکاران گرانقدر آن دانشگاه، معاون محترم آموزشی، دبیر محترم هم اندیشی استادان و سایر عزیزان دست اندرکار ابلاغ فرمایید.


نامه سپاس از دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه که به امضای میرمجید سید قریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رسیده است در جلسه طرح ضیافت اندیشه استادان سال 1395 که به مدت چهار روز در سالن جلسات ساختمان مرکزی استان برقرار است، توسط آیت الله علیرضا مستشاری مدرس دوره به دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اهدا شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد کرمانشاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته